3 331 592 läst · 16 494 svar
3332k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Haha, jag köpte också den för 1 år sedan.. efter ett tips här tror jag . Dock bara provkört den torrt än så länge. Vet inte vad jag ska ha den till riktigt... Men när rätt läge uppstår så då jävlar!ullberg skrev:Jag är lite kluven till verktyg till bra pris-tråden (inte bara att den är delad i länk och diskussion, utan även vad den gör för mina inköpsvanor...) men nu är det som det är och jag är numer ägare till en Metabo Lackfräs.
[bild]
Återstår bara att hitta ett projekt till den...
/U
PS: tack @Lilllen för tipset!
Idag anlände det 2 godsaker. Den till höger var jag mest ute efter, den andra slank bara med för att få det fraktfritt. Bytte kamrem och vattenpump i helgen och irriterade mig tillräckligt på alla fjäderband för att jag skulle köpa en tång. Kamremmen ska ju bytas om 210000 mil igen och då behöver jag i alla fall den
Lite verktyg över detta ..?
Två rejäla rullar flugpapper ...
Alltid strulat när jag skall maskera svängda trappan med papper när väggarna skall fixas. Såg nedan produkt i någon av alla dessa engelska renoveringsprogram och det såg simpelt ut att maskera golv och trappor med denna för hårda golv. Finns även för mattor.
https://www.amazon.co.uk/Roll-Stroll-Hard-Surface-Protector/dp/B008W4EGJM?th=1
Två rejäla rullar flugpapper ...
Alltid strulat när jag skall maskera svängda trappan med papper när väggarna skall fixas. Såg nedan produkt i någon av alla dessa engelska renoveringsprogram och det såg simpelt ut att maskera golv och trappor med denna för hårda golv. Finns även för mattor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.amazon.co.uk/Roll-Stroll-Hard-Surface-Protector/dp/B008W4EGJM?th=1
Jag måste faktiskt rekommendera riktigt flugpapper som en utmärkt grej. Av någon anledning stortrivs flugor förmodligen hos någon av mina grannar så med balkongdörren öppen kommer det in en smärre hord av dem varje dag under den varma delen av året. Provade till slut flugpapper från Biltema och det är fruktansvärt effektivt.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 367 inlägg
Duabhuset
Verktygstokig
· Halland
· 7 536 inlägg
Bara att ställa lite saker framför så syns den inte