Idag köpte jag en ny bättre spånsug (pga att min gamla suger:geek:). Denna kommer placeras i ett separat utrymme vägg i vägg till verkstan med överluft.

Ny spånsug i verkstadsutrymme bredvid en CNC-maskin, tänkt för placering i separat rum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
boschkenta och 8 till
  • Laddar…
Snygg!!! Vad är det för en? Är patronfiltret standard eller är det option och vilken klass har det?

Jag vet, svåra frågor :D men så går det när man bara slänger in en teaser!
Grattis, hoppas du blir riktigt nöjd!
//Ronnie

Köpte den på DUAB (FM 300 B) och kompletterade med ett patronfilter.

Inte dagens inköp men jag bokstavligen släpade hem det på en liten hopfällbar kärra i går........ett stort Abwood maskinskruvstycke som på sikt skall monteras på kipphyveln........... en lång resa på tåg och bussar med ett antal byten.

• Gilla
hus520 och 4 till
  • Laddar…
En gammal trefasmotor monterad på en träramp utomhus på gräsmark.
Skapa konto
Del av en metallisk maskinkomponent med trefasmotor, mäts med måttband utomhus.
Skapa konto

Någon som har info om denna godbit jag precis ropat hem osedd. Trefasmotor är monterad om det nu säger er ngt.

E det inte lättare med en vanlig gräsklippare, eller robotklippare?

• Gilla
13th Marine och 3 till
  • Laddar…
Ny mountainbike parkerad på asfalt med full dämpning och el-assistans, redo för stigcykling.
Skapa konto

Försöker komma bort från snickrandet så köpte en ny cykel... enligt polaren är det en bra hoj för att utforska stigar osv.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Fett med osynligt cykelstöd!

• Gilla
breakman och 2 till
  • Laddar…
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
[bild]
Försöker komma bort från snickrandet så köpte en ny cykel... enligt polaren är det en bra hoj för att utforska stigar osv.
[bild]
Eg inte så bra då den räknas som motorredskap och då inte har samma ”rättigheter” enligt allemansrätten.

[bild]
Har du nån länk till hojjen?
Den ser ut som en kompetent 29:a, plus elassistans (y)

[bild] [bild]

Någon som har info om denna godbit jag precis ropat hem osedd. Trefasmotor är monterad om det nu säger er ngt.
Inte ett "Hemmabygge"? Köpte en liknande som var tillverkad på hobbykvällar (verkstan på en mekanisk industri) för 500 kr.

Från Axminster till lokala DHL-ombudet. En gris att bära hem :sweat: Hultafors for scale för ingen banan fanns i närheten.

• Stor skruvstycke förpackad i plast bredvid en Hultafors Talmeter mätverktyg som storleksjämförelse.
    Skapa konto
  • Gilla
ceson och 4 till
  • Laddar…
Incror till fräsbord respektive bordsåg.

Incror tillbehör till fräsbord och bordsåg, inklusive vinkelmätare och skjutmått, på en mörk verktygsbänk.
Skapa konto

• Gilla
Anders 1920-tal och 7 till
  • Laddar…
P
Björn Melander Björn Melander skrev:
Incror till fräsbord respektive bordsåg.

[bild]
Så vackert:love: är det köpt hos woodworking eller finns det andra shopar som har bättre priser? Bortsett från utlandet

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.