30 708 läst · 90 svar
31k läst
90 svar
Bygger om kallvind till sovrum
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 585 inlägg
Vet förstås inte hur små barnen är, men den där trappan skulle jag skyndsamt sätta ett räcke på även i ytterkant.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 585 inlägg
Ok, tänkte nog mer i själva svängen. Mitt underlag är förstås bara en bild, men det ser ut att vara ett hål på över en kvm bredvid trappan. Stämmer den bilden tycker kag att du borde säkra upp det hålet med ett räcke.
Edit: Ser när jag tittar på bilden igen att i alla fall ett av de svängda stegen är fäst i väggen, så det är nog mina ögon som lurar mig om ”hålet”.
Edit: Ser när jag tittar på bilden igen att i alla fall ett av de svängda stegen är fäst i väggen, så det är nog mina ögon som lurar mig om ”hålet”.
Jag fixar det för din skullNötegårdsgubben skrev:Ok, tänkte nog mer i själva svängen. Mitt underlag är förstås bara en bild, men det ser ut att vara ett hål på över en kvm bredvid trappan. Stämmer den bilden tycker kag att du borde säkra upp det hålet med ett räcke.
Tjusigt!
...fast... är inte fönstret lite litet...?
Husägare
· Västerviks kommun
· 427 inlägg
Förstår att ni är nöjda! Bra jobbat!