Här är ett litet fynd:
https://www.kjell.com/se/64258

Har dessutom en rolig finess; den har ett läge där en svepande rörelse med handen framför lampan tänder resp. släcker den. Praktiskt när den sitter monterad på huvudet.

Uppladdningsbar via micro usb.

• Gilla
camaro1969 och 1 till
  • Laddar…
G
T toblang skrev:
Jag behöver ny skruvdragare och såg detta kit. Är 2995:- ett ok pris?

Verktygspaket ifrån Bosch i praktisk L-Boxx som består av 1 st Borr- & Skruvdragare GSR 18 V-Li DY samt 1 st mutterdragare GDX 18 V-Li, 2 st 18 Volt 4,0 AH batterier, snabbladdare samt L-Boxx.

[länk]
Jag äger detta paket
https://www.duabhuset.se/index.php?view=product&id=9707

Dock 600kr mer, men är grymt nöjd (vet dock inte skillnaden på EC och Li, men det kan kanske någon annan förklara)

Mikael_L
Från länktråden:
T toblang skrev:
Jag behöver ny skruvdragare och såg detta kit. Är 2995:- ett ok pris?

Verktygspaket ifrån Bosch i praktisk L-Boxx som består av 1 st Borr- & Skruvdragare GSR 18 V-Li DY samt 1 st mutterdragare GDX 18 V-Li, 2 st 18 Volt 4,0 AH batterier, snabbladdare samt L-Boxx.

[länk]
Lexington Lexington skrev:
Jag äger detta paket
[länk]

Dock 600kr mer, men är grymt nöjd (vet dock inte skillnaden på EC och Li, men det kan kanske någon annan förklara)
EC är borstlösa motorer.
Jag har en Hitachi, ej borstlös, funkar bra för mig, jag vet faktiskt sen inte vad man har för fördel med EC-motor, känns inte som att det har att göra med att man slipper byta kol, för det hinner väl knappt någon nöta upp innan batterierna är slut och dragaren så omodern att man ändå vill ha en ny.

Mikael_L Mikael_L skrev:
Från länktråden:

EC är borstlösa motorer.
Jag har en Hitachi, ej borstlös, funkar bra för mig, jag vet faktiskt sen inte vad man har för fördel med EC-motor, känns inte som att det har att göra med att man slipper byta kol, för det hinner väl knappt någon nöta upp innan batterierna är slut och dragaren så omodern att man ändå vill ha en ny.
En fördel med borstlösa är väl att man har bra vrid på låga varv, samt precisare.

• Gilla
Valkyr
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Från länktråden:

EC är borstlösa motorer.
Jag har både borst och borstlös Hitachi och skillnaden är bättre batteritid, bättre kontroll/möjlighet att krypköa. Det som är lite irriterande är att den tvärläggerav när man passerar gränsen för vad den orkar.
Det sista beror väl på den elektroniska styrningen. Ingen stor sak men jag föredrar det analoga sättet som ger återkoppling när det är dax att växla ner.

• Gilla
elpaco och 2 till
  • Laddar…
Bauhaus i Loddeköpinge har 50% på en del Dremel tillbehör. Finns i deras fyndhörna.

• Gilla
manose och 5 till
  • Laddar…
inlägg som ej var tips om verktyg till bra pris raderade//mod

• Gilla
screamin-daemon och 2 till
  • Laddar…
Tips på set med japansågar? Snart dags för några stora tappar. Någon som har de från Fine-tools?

Tillägg: Tänker att jag ska köpa både ryoba och dozuki på en gång även om det är dozukin jag vill ha just nu.

Redigerat:
Denna kom nyss.

Skärmbild av ett textmeddelande från K-Rauta om stängning av varuhus och 50% utförsäljning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Edit: och en uppdatering med, UPP TILL 50% ... dom lär sig på K-Rauta.

Redigerat:
  • Gilla
Hedens
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.