Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Jag kollar med dem direkt!
Jag fick till mig att ingen av oss hört något :)

Den ska väl handbyggas av en engelsk gentleman i rock och vita handskar...

Hej igen, nu har jag pratat med dem och de har lovat att de ska skickas idag. Jag vet tyvärr inte varför det dröjt. Berätta gärna så fort ni fått dem så jag vet att det löst sig.

• Gilla
Chrissofsweden
  • Laddar…
Absolut, tack för hjälpen! :)

(y)

Den funkande kalasbra! Jag försökte skrapa med en hand efter att före-bilden togs men det syntes inte. Bilden efter är också skrapad med en hand fast då uppvärmt med Cobran.

Första intrycket är att skrapandet kommer gå väldigt mycket lättare och betydligt snabbare. Men tro inte att man får något gratis (förutom jag då som fick Speedheatern:rofl:), det tar fortfarande tid och energi men vesäntligt mycket mindre!

Återkommer i min tråd när jag testat den mer :)

Återigen tack för en riktigt bra och välbehövlig vinst!

• Förpackning med Speedheater-produkt på ett bord brevid en lampa och en vas med blommor.
  • En Speedheater Cobra förpackning på ett vitt bord vid sidan av en vas med vissnade blommor.
  • Skrapad fönsterkarm med flagnande vit färg innan uppvärmning med Speedheater för renovering.
  • Fönsterkarm med bortskrapad färg efter värmebehandling med Speedheater, visar trä och rester av vit färg.
Jahapp. Det blir till att vittja brevlådan när man kommer hem då...

• Gilla
Chrissofsweden
  • Laddar…
Jo, prylen hämtades ut i helgen. Jag får se om jag hinner lägga upp några inspirationsbilder i sommar...

SVAR: 700 W

Eternit fasaden har gjort sitt och ska tas ned.
Träfasaden under behöver skrapas.
Tror att Speedheater Cobra hade kunnat hjälpa mig och äntligen sätta igång detta stora projekt.
Om jag har turen att vinna så lovar jag att börja:)

Varför skriva i en tråd utan att ens läsa rubriken? :rolleyes:

• Gilla
Valkyr
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.