Svarsalternativ 1 700 w

Stor prästgård med balkong uppfräschning på G. Många detaljer som ska renskrapas. Hoppas bli klar i år och kan behöva all hjälp jag kan få... sen fönster, fönster, fönster, fönster och ännumera fönster.... :)
 
Svar 700w

För första gången drar jag mig rejält från att delta i en tävling, vad skulle nu vara min ursäkt från att måla om värat kära radhus?! Snälla hjälp mig att skjuta upp detta en sommar till.

/föräldraledig pappa som helst bara vill njuta av denna sommar
 
Svar 700 W

Skulle verkligen behöva renovera fönstren, skrapa rent och kitta om.
Har försökt att förtränga det i fler år gjorde hälften av fönstren för ca: 8 år sedan dags att göra om dom samt även dom som inte är så utsatta för vädrets påverkan.
Skulle behöva en spark i ändan och en heater för att att komma igång med renoveringsarbetet.
 
Svar; 700 W

Huset är kommunens äldsta
och vi är på huset frälsta.
Tyvärr är skicket inte det bästa
och på skrapning är vi inte frälsta.
Med Speedheater blir vårt hus som nytt,
tar fram de tider som flytt.
 
Redigerat:
Svar: 700 W

Sommarens stora projekt är att renovera 58 fönster från 30-talet så en Speedheater Cobra hade varit fantastiskt.
 
svar 1, 700w

Totalt onödigt verktyg som kan vara bra att ha liggandes i garaget till övriga verktygssamlingen
 
  • Gilla
noone70
  • Laddar…
1. 700 watt

Vill inte byta fönster på mitt hus från 50talet utan jag tror på att renovera befintliga fönster för ventilation, andning och själ. Med en speedheater skulle arbetet gå betydligt snabbare och mer tid kunna tillbringas med familjen i sommar.
 
Rätt svar: 700 W

Med småbarn runt benen och alldeles för ambitiösa projektdrömmar är en Speedheater enda chansen för originalfönstren från 1929 att leva vidare i all oändlighet!

//Bernieberg
 
Svar: 1. 700 watt
Jag ska renovera elva fönster på min kåk som är från 1898 med fönster från 40-talet. Dessutom tror jag att speedheater kan ta bort lack från en trapp i furu som hade vart betydligt finare som oljad.
 
Svaret är naturligtvis 700w vilket framgår av produktens specifikation som är så bra.
Denna Cobra passar perfekt för mitt jobb att måla om och kitta ett ental spröjsade fönster redan i sommar. Annars blir min kommentar som jag under många år brukar säga, det får bli nästa år!
 
Rätt svar: 1, 700W

Den underlättar så många arbeten,renovering av fönster, gamla spegeldörrar m.m så en sådan hade suttit fint! :)
 
S
skall ni ha lite flyt på arbetet är SPEEDHEATER IR SYSTEM 1100 RS att rekommendera.
sen har cobran ett värde på runt 2600-2900kr. eller har ni mycket extra grejer till?
 
Fråga 1: 700w

En Cobra Speedheater skulle få testa sin mångsidighet på vår sekelskiftestrapp som har varit iklädd linoleumkorkmatta fastlimmad med ett brunt väldigt stadigt lim. Skulle det inte mot förmodan fungera finns många fönster, allt från sent 1800-tal till 1980-tal att börja värma bort färg på. Med en Cobra så fungerar det, är enkelt och blir faktiskt roligare då man ser resultat snabbt!
 
Jag råkade ut för samma kul grej som i TV-reklamen där en kille får en trästomme över sig. Efter en trist tid i rullstol (förlåt ordvalet alla ni som måste leva med rullstol och lever ett gott och aktivt liv!) ska jag nu ta itu med väggar, dörrar och fönster som börjat flagna. OK det klarar jag säkert, för nu är jag tämligen lätt på foten igen, men nog skulle det göra gott åt armarna att få lite hjälp av en dylik mojäng (även om 99,9% av mänskligheten klarar sig utan). Och effekten är 700 watt om jag läst rätt.
 
Svar nr 1 700w
Jag behöver en dylik apparat för att jag sakall renovera ett gäng fönster samt så kan man ju även grilla korven med den :) Så det är ju den ultimata verktyget :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.