svar: 48 cm

Nyseparerad och ska bo kvar i huset. Utan man som brukar sköta klippningen vore det ju toppen att åtminstone ha en schysst gräsklippare till hjälp

Svar: 2 (48 cm)

Har idag en gammal klippare med uppsamlare. Denna blir ständigt full och det är struligt att ta loss och sätta dit den. Längtar efter en mulching klippare så jag slipper detta eviga tömmande utav gräs.
Detta strul gör att jag väntar in i det sista med att klippa så att då är gräset så högt så att det knappt går att putta maskinen :(

Svaret är 2. 48cm
Jag behöver en tuff Klippo för en gräsmatta som används tufft av en familj och fyra hundar.
mvh Stefan Kronfelt

Svar: 2. 48 centimeter.
Vår Stiga hostar, går ojämnt och självgåendefunktionen funkar bara i nedförsbacke(!!!) så om vi har tur så överlever den denna säsongen och eftersom det är uppsamlare på den så blir det ingen återvinning till gräsmattan. Vore skönt och vackert med en Klippo Champion!
/Jan-O

Svar: 2. 48cm

Har haft robotklippare i närmare tio år, men med min bergiga tomt har den en tendens att alltid misslyckas i vissa områden. Då min gamla vanliga klippare precis gett upp så behöver jag nu en gräsklippare för att klippa gräset på våren innan roboten går ut och för att kunna sluta köra roboten på vissa delar av tomten och där klippa med motorklippare istället. Tyvärr är min tomt inte så liten, vilket gör att även de delar som inte roboten klipper kräver en riktigt bra klippare.

Behöver en robust och pålitlig gräsklippare till min gräsmatta vid sommarstugan. En gräsmatta på ca 1000 kvm som ibland får växa sig lite för hög och då behövs riktiga grejer. Klippo har varit min absoluta favorit bland gräsklippare sedan jag jobbade på parkförvaltningen i min ungdom. Där behövdes lättstartade pch slitstarka maskiner
Förresten, Klippo Champion har en klippbredd på 48 cm!
Mvh
Torbjörn J

Svar: 2, 48 cm.

Motivering:
Jag har en tillräckligt stor tomt för att bli less på att klippa den med gräsklipparen av modell skit som jag nu har. Aset har humör som en trött och hungrig femåring, startar ibland och stannar lite som den vill. Att den sedan är trögstyrd gör ju inte saken lättare.
Med gräsklipparen från Klippo blir klippningen i alla fall något mindre tråkig, kanske till och med rolig.

nikasp
Svar: 2) 48 cm

Köpte en Ryobi elgräsklippare till huset och ångrar mig varje gång, batteriet håller mellan 20-30 minuter beroende på gräsets längd så man hinner nästan aldrig klippa klart innan man måste ladda batteriet. Sambon klagar och jag vill inte lägga mer dyra (läro)pengar på ett extra svindyrt batteri. Stod och vade mellan Klippo och den här och valde helt fel.

Svar: 2 (48 cm)

Vore toppen då vår nuvarande klippare sjunger på sista versen!

Svar 2 = 48 cm

Efter sju sorger och åtta bedrövelser är mitt bygge nu snart klart. Ett bygge dom skulle ta 10 månader är nu färdigt efter 26 månader istället. En riktig skojare till byggare som trots goda referenser visade sig vara allt annat än seriös fick kicken efter 12 månader och söka ny + omstart till rejäl fördyring har tärt på psyke, ekonomi, uteblivet nyttjande osv. Gräsmatta ska anläggas i höst och att få trimma in den med en ny klippo hade varit ett bidrag till att glömma allt strul och en positiv start i nya huset. Håller tummarna!

2an 48cm.
Har ingen bra klippare till mina gräsytor runt tomten där robbotklipparen inte kan gå. Men en klippo skulle funka klockrent.

2, 48 cm.

Min skruttebanggräsklippare gjorde tyvärr sin sista klippning nu i helgen då den totalt havererade och jag behöver nu hitta en ny trotjänare som kan hjälpa mig hålla gräsmattan i trim.

Svar 2, 48cm
Tänk, en ny gräsklippare utan några startproblem eller skavanker, vilken dröm.

Hej! Klippbredd 48cm svarsalternativ 2.
Denna torra sommaren har jag inte behövt klippa gräset särskilt ofta och tur är väl det då jag har en handjagad cylinderklippare. Hade varit bekvämt med en motordriven och med den goda kvalitén Klippo håller!

svar 48 cm
Min grässklippare har pajat och behöver en ny en

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.