3 780 048 läst · 12 845 svar
3780k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Clas Ohlson har klubbdag med 15% på ett helt köp nu på fredag den 19 maj.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 587 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 587 inlägg
Jag köpte först Harald Nyborgs billigaste tält för tusenlappen. Det var klent och blåste sönder. Sedan köpte jag deras 4x6m som brukar kosta typ 2000, vilket har funkat felfritt sedan dess. Stått i ur och skur och satts upp tiotal gånger. Har dock stormband till.
https://www.harald-nyborg.se/paviljong-3-x-6-m-vikt-57-kg.html
https://www.harald-nyborg.se/paviljong-3-x-6-m-vikt-57-kg.html
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 587 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 587 inlägg
Jag har kollat din länk. Det står Sundbyberg över hela framsidan. Sist jag kollade låg det inte på Hisingenvanpire skrev:
Kan inte heller leta mig fram till det bladet på hemsidan. Är det Ifånen och klösbrädan från samma företag som blåser mig eller är jag obegåvad på riktigt? Det vore relativt trist nämligen då jag har ganska höga tankar om mig själv.
Det är riktigt svårt att hitta på Hornbach's hemsida. Eftersom du inte ens hittade Sundbybergs blad så pekade jag på min länk till det. Jag hittar inte heller Göteborgs nyhetsblad, försökte leta efter det på samma sätt som jag hittade Sundbybergs men det finns inte där. Så jag vet inte hur Fairlane hittade dom reklambladen.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 082 inlägg
För att anknyta till den lilla blåa boschen på 10.8V, jag köpte en sån för fem år sedan och är nöjd med den. Orkar givetvis inte med att dra riktigt stora skruv, ej heller hålsågar. Men den klarar 80% av det jag gör, sen kommer 18voltaren fram.
Jag instämmer, 80-90% kör ja med 10,8an.13th Marine skrev:
Har samlat på mig några under åren, nu senast en "inomhus" maskin..
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 718 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 718 inlägg
Miss av mig. Hemsidan frågade vilken butik som var min hemmabutik och jag valde Göteborg. Uppmärksammade inte att det stod Sundbyberg på förstasidan i reklambladet ändå.vanpire skrev:Det är riktigt svårt att hitta på Hornbach's hemsida. Eftersom du inte ens hittade Sundbybergs blad så pekade jag på min länk till det. Jag hittar inte heller Göteborgs nyhetsblad, försökte leta efter det på samma sätt som jag hittade Sundbybergs men det finns inte där. Så jag vet inte hur Fairlane hittade dom reklambladen.
Hemsidan är en katastrof. Det verkar som att detta endast gäller Sundbyberg.
Jag som funderat på att köpa slagskruvdragaren på 10.8V då jag har skruvdragare, låda och två batterier börjar fundera lite på denna 14,4 V.
2*4Ah batterier är ju trevligt till det priset, men jag saknar låda då alternativt få jag köra med 2 lådor.
Även jag instämmer angående blå Bosch 10,8v. Köpte två paket från Harald nyvorg för 700kr/st med lboxx (!). Använder dem för kanske 60% av skruvarna, sedan tenderar jag att gå direkt till slagskruvdragare och hoppar över vanlig 18v-dragare.FredrikR skrev: