Ofta är det lika billigt köpa ny maskin med batterier än en naken maskin. batterier är bäst före datum på va? Lägger man dom nya batterierna åt sidan typ 3 år så har dom tappat bra med kapacitet? Har också en massa batterier som följt med som ja ej behöver dom närmaste åren
 
Känns som dom säljer ut dessa gsr lite överallt.. är väll borstlösa motorer som gäller nu! Men dom tillverkas fortfarande dom gamla va eller är det stora lager dom har kvar
 
  • Gilla
Grief
  • Laddar…
G
Lennart Lind skrev:
Känns som dom säljer ut dessa gsr lite överallt.. är väll borstlösa motorer som gäller nu! Men dom tillverkas fortfarande dom gamla va eller är det stora lager dom har kvar
Borstlösa är klenare?
 
Grief skrev:
Borstlösa är klenare?
Tvärtom, en borstlös motor anses vara effektivare och ha längre livslängd.
 
  • Gilla
Rådalen och 1 till
  • Laddar…
Vet att det finns trådar som avhandlat ämnet ganska ingående men slänger upp frågan här också:

Vilket partytält är det som gäller i år? Ska skydda såg + operatör mot regn samt ge skugga åt öl.
 
  • Gilla
Rådalen
  • Laddar…
ghoti skrev:
Vilket partytält är det som gäller i år? Ska skydda såg + operatör mot regn samt ge skugga åt öl.
Låter som ett bra upplägg. Lägg till ett gott humör så har du nog alla ingredienser för ett lyckat party (y)
 
  • Gilla
ConnyK och 2 till
  • Laddar…
Rådalen skrev:
Varför är det alltid så att det blir rea veckan efter man har beställt saker...😫 Beställde 3 Bosch prylar förra vecka och denna vecka är det rabatt på Proffsmagasinet på tadaa Bosch...
Vissa kreditkort har försäkringar för sånt. Kolla om du har det på ditt och om du kan få tillbaka en slant.
 
  • Gilla
Rådalen
  • Laddar…
ghoti skrev:
Vet att det finns trådar som avhandlat ämnet ganska ingående men slänger upp frågan här också:

Vilket partytält är det som gäller i år? Ska skydda såg + operatör mot regn samt ge skugga åt öl.
24mx har kampanj på deras popup nästan hela tiden, jag gav 899 tror jag med sidor för mitt pop-up därifrån
 
  • Gilla
ghoti
  • Laddar…
vanpire skrev:
Våryra på Hornbach i helgen.
Dom säljer slagskruvdragare Hitachi WH 14DBDL med två batterier för 995kr med start lördag.
Låter som ett bra pris.
[länk]
Bara Sundbyberg?
 
Japp!
 
Fairlane
Jag snabbkollade just reklambladet för Hornbach Botkyrka och Hornbach Göteborg och de säljer till samma pris
 
F
Jckssn skrev:
24mx har kampanj på deras popup nästan hela tiden, jag gav 899 tror jag med sidor för mitt pop-up därifrån
Nu har jag inte kollat men dock köpt det tältet 2-3 gånger men nog är det utan sidor för det priset?

Bra tält för den lilla pengen dock bara på 3x3m och det är stålstomme. Tungt men står stadigare än aluminiumtälten.
 
  • Gilla
ghoti
  • Laddar…
Stämmer, 999kr var det med 3 sidor, fick välja till det billigaste i webbshoppen för att komma över 1000kr och få fraktfritt.
 
  • Gilla
ghoti
  • Laddar…
Dom ha väll ingen nätbutik Hornbach?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.