Polos skrev:
Är väl bara att öppna och sen packa ner igen om du ska göra en video
Ja, eller helt enkelt ta fram kameran och filma öppningen ... Eller måste det göras live vid någon viss tidpunkt?
 
  • Gilla
twoody
  • Laddar…
Norrhyttan skrev:
Ja, eller helt enkelt ta fram kameran och filma öppningen ... Eller måste det göras live vid någon viss tidpunkt?
Är väl bara ta ett par bilder är totalt ointressant att se någon packa upp något.
 
Chrissofsweden skrev:
Kanske inte inköp men vinst/testprodukt. Dessvärre är det väldigt frustrerande att inte få öppna kartongen då jag lovat att unboxa under cinematiska former...

[bild]
Själv skulle jag bli jätteglad om jag kunde köpa produkt och slippa kartongen på något vis och hela det momentet...
 
En ny varmluftspistol.

Ny varihetssugarpistol Makita med tillbehör och bruksanvisning i en öppen verktygslåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
johel572
  • Laddar…
Manlig bilmaskin! Sen är det ett under att jag inte köpt ett Skjutmått tidigare.... fan så dumsnål man är.

Ett skjutmått vilande på en stapel vedklabbar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ett skjutmått och en slägga ligger på en vedhög nära en grå vägg, vilket illustrerar arbetsredskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
pools skrev:
En ny varmluftspistol.

[bild]
Är det den med liten display ovanpå? Isf berätta hur den är sen när du använt den osv! Verkar väldigt trevlig.
 
S
inga verktyg men lite spirorör, muffar, nipplar och reduktioner även ett par y-förgreningar (markrör)
 
  • Gilla
iSnobben
  • Laddar…
Efter lite diskussioner med handlaren så kom priset ner till en dräglig nivå, tror han kör listpriser rak av som ord.
img-0527.JPG
Efter mycket velande så blev det tillslut ett hål i plånboken :wow:
 
  • Gilla
epw och 1 till
  • Laddar…
Skooda skrev:
inga verktyg men lite spirorör, muffar, nipplar och reduktioner även ett par y-förgreningar (markrör)
Så det är till att bygga spånsugssystem? ;)
Jag kom själv hem igår med ett lass spirorör till mitt system. Dock ska jag prova med ventilationsförgreningarna även om de är 90°, kör 160mm som stam med 100mm nedsläpp så det kan ju svänga mjukt inne i rören om luften vill... :)
 
Redigerat:
  • Gilla
iSnobben
  • Laddar…
S
pjodden skrev:
Så det är till att bygga spånsugssystem? ;)
Jag kom själv hem igår med ett lass spirorör till mitt system. Dock ska jag prova med ventilationsförgreningarna även om de är 90°, kör 160mm som stam med 100mm nedsläpp så det kan ju svänga mjukt inne i rören om luften vill... :)
Japp:) min stam blir också 160, köpte en Y förgrening (markrör) använder man en reduktion 150/160 passar den som en smäck:) inte superslätt på insidan, men men det blir smidigt att montera

Edit: jag kan posta en bild i morgon
 
  • Gilla
iSnobben
  • Laddar…
Dagens leverans,
Två förseglade kartonger på ett vardagsrumsgolv, innehållande en skivhiss beställd online.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Som får leva vidare i kartong ett tag till. Innehållet är en skivhiss, modell som Harald-Nyborg hade - hittar inte på deras site längre - så jag beställde från http://www.energishop.se/product/skivhiss-gipsskivehiss-skivlyft-xxl nu när det var rea. Blev nog billigare än från HN då det blev fraktfritt från Energishop.
 
Redigerat:
Spännande!
Själv lär jag inte få tid att bygga ihop mitt än på några dagar, i mellandagarna ska man tydligen umgås med varandra i familjen och dit räknades inte snickeribygge! ;)
 
  • Gilla
Skooda
  • Laddar…
S
pjodden skrev:
Spännande!
Själv lär jag inte få tid att bygga ihop mitt än på några dagar, i mellandagarna ska man tydligen umgås med varandra i familjen och dit räknades inte snickeribygge! ;)
bilderna visar 160 markrör och 160 spirorör, reduktion 160/150 (gummitätning i bägge ändar)160 ändan passar i muffen och 150 i slät ändan

Se även pär h´s tråd https://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/179834-mitt-hemliga-spansugrors-system.html

https://www.soliduct.se/rcx-160-150/p-1704.htm


Reduktionsstycke 160/150 för markrör, ena änden delvis och helt insatt i muff.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


nedan två bilder visar reduktion delvis och helt intrycket
Rörreduktion 160/150 med gummitätning i bägge ändar, övre delen röd, nedre grå mot vit vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Röd reduktion för markrör 160/150 med gummitätning, delvis intryckt, mot en vit vägg och grått golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Markrör och spiralrör med reduktion från 160mm till 150mm, etikett syns tydligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
kulle och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.