3 352 994 läst · 16 545 svar
3353k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Hej Svante!Svante Svenson skrev:
Jo, den har en display på ovansidan, det var nästan ett krav när jag köpte ny pistol. Den har dessutom olika program för olika värmningar, vilket är väldigt praktiskt. Då behöver man inte prova sig fram själv. OK, det kanske man måste göra ändå, beroende på vilket material man ska bearbeta. Men det jag kommer att göra härnäst är att värma plexi i olika kraftiga vinklar. Så det kommer att bli intressant. Har bara kunnat testa lite lätt än, men återkommer med det resultatet.
Medlem
· Stockholm
· 4 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 4 inlägg
Flickvännen har lockat ut mig till landet. Förutom god mat och champagne nämnde hon något om slänt som behövde putsas och röjsåg :|.
Röjsåg från akademikerhem... Slipad förra året i bästa fall...
Åsså jag... otränad medelålders... Låter som ett fint recept på lårbensfraktur. Eller slaganfall.
Tänkte att innan jag fått igång deras missvårdade budgetmaskin har jag röjt av tillräckligt imponerande mängder med en vanlig grensåg.
Åkte till den lokala skog och trädgård handlaren och tittade efter en sådan. Det som hängde i hyllan såg ut sissådär. Gick till disken och frågade.
Bodknodden tog upp en som låg innanför kassan och jag dömde ut även den.
-Har ni ingen bra grensåg?
-Jaha!! Du vill ha en, --grensåg--.
Då... från en glasmonter lite vid sidan tog han fram en sådan här.
Nu testad. Begärt område röjt och ihopsläpat på 1,5 timmar. Skär som i smör
Får titta på kontoutdraget hur fattig jag blev senare.
Mvh Findus
Röjsåg från akademikerhem... Slipad förra året i bästa fall...
Åsså jag... otränad medelålders... Låter som ett fint recept på lårbensfraktur. Eller slaganfall.
Tänkte att innan jag fått igång deras missvårdade budgetmaskin har jag röjt av tillräckligt imponerande mängder med en vanlig grensåg.
Åkte till den lokala skog och trädgård handlaren och tittade efter en sådan. Det som hängde i hyllan såg ut sissådär. Gick till disken och frågade.
Bodknodden tog upp en som låg innanför kassan och jag dömde ut även den.
-Har ni ingen bra grensåg?
-Jaha!! Du vill ha en, --grensåg--.
Då... från en glasmonter lite vid sidan tog han fram en sådan här.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu testad. Begärt område röjt och ihopsläpat på 1,5 timmar. Skär som i smör
Får titta på kontoutdraget hur fattig jag blev senare.
Mvh Findus
En väldigt bra skivhiss för dom pengarna, är väldigt nöjd med min.TeroM skrev:
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
http://www.ebay.com/itm/XXL-Platten...-Trockenbau-/401019086542?hash=item5d5e99a6ceRobin Wahlman skrev:
110 Euro för min, fungerar bra för ändamålet, och slipper tidspress, finns nån förlängningsarm men den verkar lite dyr.
så får ställa den på ett gäng pallar vid behov.