4 360 298 läst · 32 078 svar
4360k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Man blir skapligt hemmablind efter ett tag. Jag funderade ett tag på att bara ha en vitmålad skiva på golvet för att hålla det 'cleant'.. Urdumt.
65" tjock-TV
En bild på listningen från igår..
65" tjock-TV
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En bild på listningen från igår..
Logga in
Skapa konto
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Idag har jag bara städat... hela källaren, kök, hall och snickarbon. Vilken skitdag..
Målat en dörrkarm efter jobbet. Rätt bra eftersom jag har två barn ensam idag då frun är annorstädes. Innan dess blidkades telningarna dock med pannkakstårta. Har man byggt köket får man se till att faktiskt använda det också!
Logga in
Skapa konto
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 450 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 450 inlägg
Ja pannkaka är ju "avancerat" :wow:
Återkom efter du har rökt ditt egenskjutna vildsvin och gjort äkta rostbiff. (köpt rostbiff på ICA godkännes ej utan pardon)
Sun Tzu Said...
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Sensmoral...
Återkom efter du har rökt ditt egenskjutna vildsvin och gjort äkta rostbiff. (köpt rostbiff på ICA godkännes ej utan pardon)
Sun Tzu Said...
Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win.
Sensmoral...
Röka vildsvin i det nya köket är nog ingen höjdare...krilleman_215 skrev:Ja pannkaka är ju "avancerat" :wow:
Sun Tzu Said...
Sensmoral...
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Halloj!
Jag håller på och river i sovrummet. Det har legat ett billigt klick-golv som tidigare ägare satt in.
Under detta hittade jag ett trägolv! Nu har jag ju en sutterängvilla med betongbjälklag och vad jag förstått så lägger man aldrig trä rakt på betong. Min fråga är enkel.
Hur brukar betongbjälklag vara uppbyggda innan man lägger trägolv?
// Ruuuben
Jag håller på och river i sovrummet. Det har legat ett billigt klick-golv som tidigare ägare satt in.
Under detta hittade jag ett trägolv! Nu har jag ju en sutterängvilla med betongbjälklag och vad jag förstått så lägger man aldrig trä rakt på betong. Min fråga är enkel.
Hur brukar betongbjälklag vara uppbyggda innan man lägger trägolv?
// Ruuuben