881 776 läst · 3 246 svar
882k läst
3,2k svar
Villa Ramnemark, projektet som bara växer.
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Riktigt roligt projekt att läsa igenom!
Är själv nybliven husägare och letar inspiration och förstår verkligen hur ni klarar av att köra på så hårt med huset!
Riktigt imponerande!
Hur gick det med kakelläggarna, har du fått någon faktura av klåparna än?
Är själv nybliven husägare och letar inspiration och förstår verkligen hur ni klarar av att köra på så hårt med huset!
Riktigt imponerande!
Hur gick det med kakelläggarna, har du fått någon faktura av klåparna än?
Tack för att du orkar läsa.
Nej det har inte kommit någon räkning sen jag bestred den förra, men den kommer nog snart.
Även rörläggaren har glömt att kolla upp fakturan och gått på semester så det står helt stilla i badrummet. Vill inte anlita ett annat företag så det blir delat ansvar utan jag får väll vänta tills de orkar komma hit och göra klart. Det var 9 månader sedan jag rev i badrummet nu :/. Men men. Hakan upp och smil på läpparna, det blir inte bättre av att tjura
Nej det har inte kommit någon räkning sen jag bestred den förra, men den kommer nog snart.
Även rörläggaren har glömt att kolla upp fakturan och gått på semester så det står helt stilla i badrummet. Vill inte anlita ett annat företag så det blir delat ansvar utan jag får väll vänta tills de orkar komma hit och göra klart. Det var 9 månader sedan jag rev i badrummet nu :/. Men men. Hakan upp och smil på läpparna, det blir inte bättre av att tjura
Liten uppdatering
All läkt är uppe, tilluften fixad, fibern är svetsad, nytt larm installerat.
All läkt är uppe, tilluften fixad, fibern är svetsad, nytt larm installerat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag har Bahnhof och testade hastigheten ikväll i samband med inkoppling av nätverksuttag. Jag har beställt 250/100 och fick ca 248/98 i snitt. Det är där det brukar ligga. Du borde få bra fart med dem i Halmstad.
Idag har jag gipsat runt ytterdörren. Blev ganska bra faktiskt. Har aldrig gipsat "ytterhörn" innan
Före
Efter
Före
Logga in
Skapa konto
Efter
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Halland
· 4 006 inlägg
Givetvis klyver du till en ekbit o betsar in i samma nyans som tröskeln o bygger på tröskeln så att du kan stöta mot klinkern mot tröskeln.Ramnemark skrev:
Medlem
· Halland
· 4 006 inlägg