1 655 298 läst · 3 173 svar
1655k läst
3,2k svar
Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan
Varför måste allt vara så ruskigt ESTETISKT och detaljanpassat i era hem? Jag tycker hållaren är kul! Den är i högsta grad personlig och välgjord och pryder sin plats!!!
Min estetiska - och passande designhållare i rostfritt ... har ännu inte (huset fyller 10 år denna månad) kommit upp på väggen eftersom jag är rädd att badrummets svarta kakelplattor ev skulle spricka ... toarullen står på locket ... eller på golvet ... eller på handfatet dit man inte når sittandes ...
Min estetiska - och passande designhållare i rostfritt ... har ännu inte (huset fyller 10 år denna månad) kommit upp på väggen eftersom jag är rädd att badrummets svarta kakelplattor ev skulle spricka ... toarullen står på locket ... eller på golvet ... eller på handfatet dit man inte når sittandes ...
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 298 inlägg
Såg väldigt komplicerade och opraktiska ut innan jag insåg att skuggorna var skuggor och inte armeringsjärn.norrbottenssnickaren skrev:
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Medlem
· västragötalands
· 7 inlägg
Om jag ska vara helt ärlig så hade det säkert kunnat suga mycket bättre, men tycker ändå att det fungerar bra.
Har tillverkat ett gäng tallrikshyllor
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Skohylla i oljad körsbär. Tänkt som present till svärföräldrarna då jag såg att de hade enkel sak från IKEA. Men de kanske blir förnärmade?
Behövde ett projekt för att göra av med bitarna av körsbär som jag hade liggandes. Riktigt svårt att göra något vettigt med de bitarna då de hade kvistar i massor och fibrerna låg i alla riktningarna. Det är en hel del defekter i möbeln, men förhoppningsvis ser man charmen i en hemmabygge.
perhed jo man ser några defekter i sågningen av listerna. Men jag tycker nog att man skall följa trät och inte överarbeta
allt för mycket. Jag tycker nog att du gjort vad man förväntar sig av det materialet. Jag tycker det ser bra ut.
Tyvärr så ser man inte hyllan sen när det står en massa skor på den. Borde varit bättre om du tillverkat en bänk för hallen. Synd och gömma under en massa skor. Om du har mer material gör en bänk med skohylla under.
Vackert material.
allt för mycket. Jag tycker nog att du gjort vad man förväntar sig av det materialet. Jag tycker det ser bra ut.
Tyvärr så ser man inte hyllan sen när det står en massa skor på den. Borde varit bättre om du tillverkat en bänk för hallen. Synd och gömma under en massa skor. Om du har mer material gör en bänk med skohylla under.
Vackert material.