VillaAnna skrev:
Lite OT men
Soliduct har 10% på filter Kod: "filter10"

Samt 15% på isolerade kanaler Kod: "isokanal"
Tack! Behöver köpa nya F7 innan pollen kommer på allvar.

V
Ahlsell säljer makita kombokit DLX2014MJ för 1795:- + moms

Om man går in i web butiken på Ahlsell fanns det en Makita vår kampanj med mkt kul. Frågan är om det visas exkl eller inkl moms. Såg bara DLX2000MJ 3495:-

Kan man traska in som privatperson till Ahlsell och handla numera?

Mattias_Jo1 skrev:
Om man går in i web butiken på Ahlsell fanns det en Makita vår kampanj med mkt kul. Frågan är om det visas exkl eller inkl moms. Såg bara DLX2000MJ 3495:-
Det bör väl vara ex moms då Ahlsell normalt sett inte riktar sig till privatpersoner.

GoForIt skrev:
Kan man traska in som privatperson till Ahlsell och handla numera?
Betalar man med kort brukar det kunna gå att göra ett köp lite nu och då.

G
Jag kunde handla som privatperson, men de ville ända skriva kontantnotan på ett företag...

Slog till med ett lokalt storbolag ;)

FredrikR skrev:
Det bör väl vara ex moms då Ahlsell normalt sett inte riktar sig till privatpersoner.

Betalar man med kort brukar det kunna gå att göra ett köp lite nu och då.
Tyckte bara priserna var lite hög med moms inkl kampanjen. Reagerade på settet för 1795 + moms lät för billigt. som VillaAnna skrev då jag såg för 3495:- som skulle vara exkl moms.

G
Mattias_Jo1 skrev:
Tyckte bara priserna var lite hög med moms inkl kampanjen. Reagerade på settet för 1795 + moms lät för billigt. som VillaAnna skrev då jag såg för 3495:- som skulle vara exkl moms.
Oklar betydelse :)

1795 exkl moms = 2244 inkl. moms. Otroligt bra pris för det kitet.

V
Oklart? Tycker det är ett kanonpris!
Dom annonserar priset på flera ställen bla i GP idag. Gäller till den 24 mars tror jag det var.

G
VillaAnna skrev:
Dom annonserar priset på flera ställen bla i GP idag. Gäller till den 24 mars tror jag det var.
Jag avsåg givetvis betydelsen av inlägget innan mitt :)

• Gilla
sebbe-b
  • Laddar…
Grief skrev:
Jag avsåg givetvis betydelsen av inlägget innan mitt :)
Undrar varför man inte hittar det priset på webbutiken eller kampanj sidan bara. Lite underligt.

G
Mattias_Jo1 skrev:
Undrar varför man inte hittar det priset på webbutiken eller kampanj sidan bara. Lite underligt.
Mitt lokala Ahlsell skickade ut mail till befintliga kunder, skyltade med trottoarpratare och hade ett stort torg inne i butiken med prisskyltar på 1795:-. De hade sålt slut direkt och hade 30 till på kö som ville ha :)

photo179216032096954436.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
VillaAnna skrev:
Det priset såg jag på Ahlsell idag när jag var där :)

Grief skrev:
Mitt lokala Ahlsell skickade ut mail till befintliga kunder, skyltade med trottoarpratare och hade ett stort torg inne i butiken med prisskyltar på 1795:-. De hade sålt slut direkt och hade 30 till på kö som ville ha :)

[bild]
Fan att man inte känner någon med konto på Ahlsells kan man inte gå in och köpa ett set som privatperson måste man ha ett företag att skriva det på? Ingen som har konto som vill ge ut nummer i pm:surprised:

Jag har kontaktat 3 olika ahlsells-butiker i södra Sverige och ingen av dom vill kännas vid det priset som visas på bilden ovan.
Står det något om lokala avvikelser i annonsen i GP?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.