11% rabatt, samma pris som Electroworld. Vet inte om det är så fantastiskt...

screamin-daemon skrev:
Överbelastning, det är tydligen många som vill köpa, testa igen lite senare. Jag har iaf. fått en orderbekräftelse, får se om City Gross levererar.
Överbelastning hos city gross halv ett en torsdagsnatt, tillåt mig tvivla. Och det var i så fall fortfarande överbelastning i morse.

jaja, om du ångrar dig på din, så kan du skicka den vidare till mig ;)

thomasx skrev:
Överbelastning hos city gross halv ett en torsdagsnatt, tillåt mig tvivla. Och det var i så fall fortfarande överbelastning i morse.

jaja, om du ångrar dig på din, så kan du skicka den vidare till mig ;)

Iom. att tipset postades på bl.a. Swedroid och Sweclockers var det många som ville köpa.

screamin-daemon skrev:
Iom. att tipset postades på bl.a. Swedroid och Sweclockers var det många som ville köpa.
Jag tvivlar inte på att det var många som ville köpa, jag är bara lite fundersam till att det skulle orsaka en överbelastning vid den tidpunkten. Eller möjligen har City gross väldigt klena servrar.

biggles12 skrev:
11% rabatt, samma pris som Electroworld. Vet inte om det är så fantastiskt...
Påstod inte att det var fantastiskt :) bara att den säljs för 1.499 just nu.

finns erbjudandet på citygross kvar?

trojlee skrev:
finns erbjudandet på citygross kvar?
Du tycker inte att det går snabbare att kolla det själv?
Ett tips om deras system fortfarande är långsamt att söka efter xbox, fungerade igår åtminstone.
Beslöt mig visserligen för att inte köpa, får räcka med en ps4.
Lär finnas ett antal på Blocket/Tradera för runt 2500kr om du missar detta från alla spekulanter som köpt för att tjäna lite.

Appen hade fått så dåligt betyg så ville inte dra ner den i onödan. Därav frågan

Det är borta från appen nu :/

iwe skrev:
Jag insåg igår att jag saknar bra hylsor.
Är detta bra pris? Också ett tips :)

[länk]
ser väldigt bra ut!

det jag gillar är att det endast är 1/2" inte massa blandade storlekar som det brukar vara i liknande satser.

kamasa har väl tidigare ansetts som bra prylar, typ livstids garanti. vet inte hur det är nu för tiden men jag antar att de funkar till alla hobbymekare som finns på detta forum.

KÖP! :) (funderar jag själv på trots att man har så det räcker å blir över :) )

iwe skrev:
Jag insåg igår att jag saknar bra hylsor.
Är detta bra pris? Också ett tips :)

[länk]
Jag hade saknat 8mm hylsan, men den kanske du redan har, eller inte behöver.

Köp! 8 mm hör inte hemma i 1/2" satsen. Bättre köpa en sats med småhylsorna löst i så fall , brukar vara massa annat bra i såna satser i alla fall. Känns bara läsligt att dra 8 mm mutter med det stora spärrskaftet.

nimhed skrev:
Jag hade saknat 8mm hylsan, men den kanske du redan har, eller inte behöver.
Jag hade inte saknat 8mm i 1/2". Tycker nog att gränsen går vid 10mm.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.