25 221 läst · 177 svar
25k läst
177 svar
Tack för t-shirten
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Vi har kollat hur många som har gjort 100 inlägg eller mer det senaste året.
Bäst skriva att jag valde att vara fortsatt anonym. Av den anledningen kan jag inte få tröjan (blev erbjuden en), och kan då inte heller tacka för den. Så ingen ska tro att jag är otacksam, det var bara mitt val.
Dock kan jag säga tack till BH för att ni är så generösa, det skapar en bra atmosfär.
Dock kan jag säga tack till BH för att ni är så generösa, det skapar en bra atmosfär.
Kunde du inte ha angivit en boxadress någonstans? Eller adress till valfri granne, vars brevlåda du vittjar först? :wow:ion skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
I runda slängar 100 stolta Bygga Hus-tröjbärare nu alltså.
Vad sägs om en gruppbild, eller hur skall vi manifestera detta massiva intresse och kunnande inom husbyggeri?
Skall vi samlas på Tylösand för en gruppselfie om det råkar bli en solig dag?
Någon marknadsföringskunnig som har en bättre idé?
((OT ni som har läst Liftarens Guide till Galaxen minns kanske hur de gjorde sig av en massa "onödigt" folk?
De annonserade efter managementkonsulter (tror jag det var) och telefonvårdare, proppade in dem i en rymdraket, och skickade iväg dem till Mars. Jorden blev plötsligt en bättre plats att leva på ))
Vad sägs om en gruppbild, eller hur skall vi manifestera detta massiva intresse och kunnande inom husbyggeri?
Skall vi samlas på Tylösand för en gruppselfie om det råkar bli en solig dag?
Någon marknadsföringskunnig som har en bättre idé?
((OT ni som har läst Liftarens Guide till Galaxen minns kanske hur de gjorde sig av en massa "onödigt" folk?
De annonserade efter managementkonsulter (tror jag det var) och telefonvårdare, proppade in dem i en rymdraket, och skickade iväg dem till Mars. Jorden blev plötsligt en bättre plats att leva på ))
För att inte tala om alla PR-människor och allt mediafolk ..KnockOnWood skrev:((OT ni som har läst Liftarens Guide till Galaxen minns kanske hur de gjorde sig av en massa "onödigt" folk?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 082 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 17 886 inlägg
Och du hade fallsele?
Eller bara ett snöre knutet i T-shirten
Protte
Eller bara ett snöre knutet i T-shirten
Protte
Kan själv!