verktygsgurun skrev:
Nu blev jag avundsjuk! Vad är det som avgör om man får T-Shirt eller ej? Antal inlägg? Moderator? Eller kanske år man varit BH trogen?
Här sitter jag o grämer mig för att jag inte fått någon fin T-shirt.....Jag har ju visst fått ett erbjudande om en fin T-shirt! Problemet är att jag alltid kör mobilsajten via min telefon eller padda och har helt enkelt missat detta i min inkorg! Så jag tackar helt enkelt för erbjudandet och tar på mig dumstruten ! Trevlig midsommar all byggahusare!
 
Ni fick meddelandet via mail, inte pm ...
 
Marlen Eskilsson skrev:
Jag kan avslöja att lapparna är skrivna i det här huset som jag har skrivit om, av kvinnan som syns på bild om du scrollar ner en bit. [länk]
Många tack till denna kvinna som lagt ned ett sånt arbete för att ge en fin sommarhälsning.
 
Hur många shirts blev det?

Protte
 
Det är sekretessbelagt. 😉
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Är det några på väg fortfarande? För jag har fyllt i som jag ska men inget har dimpt ner här :(
 
Din postades igår, bör komma fram senast måndag.
 
  • Gilla
eppeee
  • Laddar…
Tack för t-shirten. Samtidigt som man blir en reklampelare för sidan/forumet så är den faktiskt fin att ha i diverse renoveringar.
Stolt medlem så gör jag gärna reklam så det blir ett ännu större sida/forum :)
 
Mikael_L
TuXy skrev:
Tack för t-shirten. Samtidigt som man blir en reklampelare för sidan/forumet så är den faktiskt fin att ha i diverse renoveringar.
Stolt medlem så gör jag gärna reklam så det blir ett ännu större sida/forum :)
Ja denna tråd gör att jag som smått börjar ångra att jag inte "beställde" en T-shirt. :)
 
Tack från mig också..
 
Tack för snygg tröja. Den passar perfekt!
 
Kul initiativ!
 
Tack från mig också o glad midsommar! !
 
M
Marlen Eskilsson skrev:
Ni fick meddelandet via mail, inte pm ...
Jag fick via meddelandet via pm, men har inte fått någon t-shirt än... :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.