3 780 599 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Bygghemma har 24% rabatt på samtliga Bosch produkter
http://www.bygghemma.se/utomhus/bygg/elverktyg/?showall=true#p_c_flag=1&p_brand=bosch&page=1&sort=0
http://www.bygghemma.se/utomhus/bygg/elverktyg/?showall=true#p_c_flag=1&p_brand=bosch&page=1&sort=0
Jo jag tycker att bygghemma.se är jäkligt dyra, i förhållande til andra butiker. Så när dom rear med 25% lägre pris, ligger dom på samma prisnivå som andra butiker har utan rea.
Fast köper du någonting riktigt dyrt, t.ex. en bra sänksåg, blir det kanske 200-300kr billigare än de andra butikernas vanliga priser
Fast köper du någonting riktigt dyrt, t.ex. en bra sänksåg, blir det kanske 200-300kr billigare än de andra butikernas vanliga priser
Medlem
· Stockholms
· 339 inlägg
Gällande sänksågen + skenan som Bygghemma säljer rabatterat nu: om man åker till Bauhaus och köper där, får man då 12% ytterligare rabatt iom deras prisgaranti? Vad jag kan se hittar jag inga skenor på Bauhaus sajt - så de kanske inte har exakt samma paker och därmed så gäller ej prisgarantin.
Vad gäller om Bauhaus ej har produkterna i lager?
Ni som har erfarenhet av Bauhaus-prisgarantin får gärna skriva en rad.
Redigerat:
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
Den gäller väl bara mot fysiska butiker i dess närhet.goldfish1977 skrev:Gällande sänksågen + skenan som Bygghemma säljer rabatterat nu: om man åker till Bauhaus och köper där, får man då 12% ytterligare rabatt iom deras prisgaranti? Vad jag kan se hittar jag inga skenor på Bauhaus sajt - så de kanske inte har exakt samma paker och därmed så gäller ej prisgarantin.
Just sänksågen med skena är inget de har i sitt standardsortiment då jag själv försökte med samma grej när jag skulle köpa min. De kommer då att ta in ett pris från sin leverantör och lägga sig 1 kr under konkurrenten för att det inte skall gå att åberopa prisgarantin.pyro skrev:
Intressant.falkn skrev:
När jag köpte min kap med tillhörande bord fick jag reda på att bordet var en beställningsvara (de har nog tagit in det i standardsortimentet senare) men de prismatchade det ändå.