3 780 636 läst · 12 845 svar
3781k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Om ni kikar på PST700 raden ovanför så är det samma pris och ordinarie pris på den, så det verkar som att någon grafiker klantat till det.
Hoppas någon får den för det priset, har en själv och är mycket nöjd med den.
Hoppas någon får den för det priset, har en själv och är mycket nöjd med den.
Fick köpa en bosch gst 90 e för 599 på k-rauta i halmstad runt 8.00 i morse efter att ha frågat om vilket pris som gäller. Då hade butiken inte upptäckt felet utan jag var den första där som undrade över priset. Dock skulle sågen rödflaggas i och med mitt köp vad det nu betyder (förmodligen flaggas som felprissatt i reklambladet).
Blev lite förvånad att inte k-rauta i halmstad upptäckt felet då de ofta säljer slut på nedsatta produkter, till exempel skulle jag köpa 2 fresh 90 ventiler till ett hyfsat pris och när jag ringde hade de 15 kvar men när jag kom en timme senare var de slut. Detta skedde på en förmiddag mitt i veckan.
Blev lite förvånad att inte k-rauta i halmstad upptäckt felet då de ofta säljer slut på nedsatta produkter, till exempel skulle jag köpa 2 fresh 90 ventiler till ett hyfsat pris och när jag ringde hade de 15 kvar men när jag kom en timme senare var de slut. Detta skedde på en förmiddag mitt i veckan.
Det är inte länge sedan vi hade en diskussion här på forumet angående varor som uppenbarligen har fel pris.
Ingen som läst denna tråden har åkt till K-Rauta och hoppats få köpa denna sticksåg "i god tro", så det där med att knyta näven i fickan är ju lite smålöjligt, tycker jag. Det är alltid värt ett försök, men om det inte funkar får man vara lika glad för det.
undantaget så klart alla de som knyter näven i fickan och dissar svenska spel varje gång de drar en nit på trisslotten
Ingen som läst denna tråden har åkt till K-Rauta och hoppats få köpa denna sticksåg "i god tro", så det där med att knyta näven i fickan är ju lite smålöjligt, tycker jag. Det är alltid värt ett försök, men om det inte funkar får man vara lika glad för det.
undantaget så klart alla de som knyter näven i fickan och dissar svenska spel varje gång de drar en nit på trisslotten
Håller med, däremot tycker jag att butiken ska sälja till det feltryckta priset. Eftersom det säkerligen åkt dit folk för att köpa sågen eftersom dom läst reklambladet.thomasx skrev:Det är inte länge sedan vi hade en diskussion här på forumet angående varor som uppenbarligen har fel pris.