Smaken verkar bli bättre och bättre ;)
Vad var det för öl 2014?
 
Krilleman
  • Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
Dragit fram vatten till nya badrummen. Det kommer kakel på onsdag. Så nästa helg är också räddad.;)
 
Byggt ett lock till passbiten till mitt "platsbyggda" städskåp som är byggt med ett Ikea Metod högskåp som grund.


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu ska det bara fogas och målas, sen kan dörren från Järfälla kök monteras :)
 
Apropå öl så har jag varit i Puttgarden idag och "tankat" åt alla gäster till bröllopet. Detta måste f*n räcka ;)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Krilleman
Det beror ju på hur många gäster du ska ha Ramnemark!

100 kontorsnissar eller två rörkrökare borde det räcka till!

(fast du kan skippa vinet för rörisarna) :wow:
 
Ja det är väl blandat. Rörkrökare skulle jag aldrig få för mig att bjuda :cool: . Men de kommer ca 10 snickare :). 290 öl, 120 cider och 27 l vin. Det ska räcka! Hälften av gästerna är trötta släkten :)
 
krilleman_215 skrev:
Det beror ju på hur många gäster du ska ha Ramnemark!

100 kontorsnissar eller två rörkrökare borde det räcka till!

(fast du kan skippa vinet för rörisarna) :wow:
Du har inte varit på en it-konsult AW hör jag
 
  • Gilla
Gnagare i Bajenhöjden
  • Laddar…
Krilleman
AndersMalmgren skrev:
Du har inte varit på en it-konsult AW hör jag
AW existerar bara för dom som tar selfies. Vad ska dom annars lägga ut? Radhusbiffen lyser inte lika starkt på himlen som AW ;)
 
D09
En jäkla massa släktbesök och åkande men jag hann med att montera 4 lock till eldosor

Samt bokslut, dekl moms feb, betala lillgrabbens skuld till staten och lämna in deklarationen

Siffrorna blev mycket bättre efter lite Grönstedt ;)
 
Fått hit mäklaren äntligen. Värderade om huset. Köpte en stuga 2011 med 6ha mark. Har byggt ut stugan med ett sovrum på 25kvm -stort och riktigt häftigt- även byggt ut en hall på 5,5 kvm. Ändrat planlösningen i hela stugan samt renoverat samtliga rum. Rivit en 130kvm stor ladugård som var helt utom räddning. Där vi gjorde en ny infart, lagt på vägen och fyllt ut. Gick bara åt 300 ton med massor :)

I vilket fall, priset 2011 var 700 000. Gjort i princip allt själv. Har nu 900 000 i lån och stället värderades till 1 300 000. Så känner mig väldigt nöjd faktiskt :)
 
  • Gilla
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
Målat sockeln och den målade väggen av garaget. Får bli en strykning till i morgon om temperaturen tillåter.
 
Varit o köpt 2 OSB skivor. Skall fixa på vinden för att få till lagringsyta samt dra fram för belysning.
 
D09
Slappardag i solen

Gjort upp en bamsebrasa och eldar allt jag kommer över :)

Men det blir rent på tomten :)

Nästan värt att lägga upp en video på kaminmannen ;)
 
  • Gilla
-RB-
  • Laddar…
S
Tagit hand om ett par hundra kubbar, efter trädfällningen......kan bli en öl ikväll ;-)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.