1 787 105 läst · 5 835 svar
1787k läst
5,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Nu hittade jag den, heter Silvercrest
Info:
Ultraljudsrengörare
IAN: 54386
Egenskaper
för skonsam och grundlig rengöring med ultraljudsenergivågor
Eldriven rengöringsapparat idealisk för smycken, mynt, glasögon, rakhyvlar, tandproteser etc.
Kan även användas för rengöring av CD- och DVD-skivor inkl. praktisk plastinsats
Ultraljudsvågor med 46.000 svängningar per sekund (ultraljudsfrekvens: 46 kHz)
Front med kromade manöverknappar och lättläst LED-display med timerfunktion och sekundvisning
Lock med stort fönster och blå LED för belysning av insidan
Tank av specialstål med fyllnadsmarkering
Halksäkra fötter för hög stabilitet
Tillbehör: plastkorg, böjd klockhållare, CD-/DVD-hållare
Kabellängd: ca 1,5 m
Tankvolym: ca 750 ml (max. fyllmängd: ca 600 ml)
Timer-intervall: 90, 180, 300, 480 och 600 sekunder
Manualen finns här: http://www.lidl-service.com/static/2844413/54386_SE.pdf
Info:
Ultraljudsrengörare
IAN: 54386
Egenskaper
för skonsam och grundlig rengöring med ultraljudsenergivågor
Eldriven rengöringsapparat idealisk för smycken, mynt, glasögon, rakhyvlar, tandproteser etc.
Kan även användas för rengöring av CD- och DVD-skivor inkl. praktisk plastinsats
Ultraljudsvågor med 46.000 svängningar per sekund (ultraljudsfrekvens: 46 kHz)
Front med kromade manöverknappar och lättläst LED-display med timerfunktion och sekundvisning
Lock med stort fönster och blå LED för belysning av insidan
Tank av specialstål med fyllnadsmarkering
Halksäkra fötter för hög stabilitet
Tillbehör: plastkorg, böjd klockhållare, CD-/DVD-hållare
Kabellängd: ca 1,5 m
Tankvolym: ca 750 ml (max. fyllmängd: ca 600 ml)
Timer-intervall: 90, 180, 300, 480 och 600 sekunder
Manualen finns här: http://www.lidl-service.com/static/2844413/54386_SE.pdf
Må så vara...men jag skulle aldrig våga riskera att köra hela klockan i tvätten...speciellt inte en från Lidl!! Arbetsinsatsen att plocka loss länken understiger helt klart risken att ultravågorna fortplantar sig via hållaren in i boetten och förstör urverket. Jag kommer i alla fall inte köra några precisionsverk alls i tvätten om jag får tag i någon...thomasx skrev:
Ja den var liten (köpte den igår) men har hört man kan sätta en glasbägare i den och få mera volym på det viset. Ska se om en 1 liters bägare funkar, har sånadära laboratoriegrejer hemma (från sagitta), väldigt användbara till matlagning och allt annat möjligt.Paxman skrev:
Detta är inte ett verktyg med jag måste tipsa om blodtrycksmätaren som Lidl säljer den här veckan! Vi köpte en idag för att den var så billig, 169 spänn!! Jag har nu testkört några gånger och den känns verkligen gedigen. Displayen är nästan lite galet stor med tydliga, lugna, siffror på blått bakbelyst bakgrund.
Märket är "Sanitas" vilket är ett märke seriöst nog för att säljas på apotek.
Märket är "Sanitas" vilket är ett märke seriöst nog för att säljas på apotek.
Har annars köpt lidls fräs och vinkelkap. Får återkomma med recensioner för fräsen har jag plockat isär och den ska byggas in i bord och vinkelslipen har jag inte ens tagit ur förpackningen. Köpte till en såndär kardborreskiva och "sandningsdynor", ska testa på mina gjutjärnsmaskiners toppar och se hur det blir, samma procedur som här:
https://www.youtube.com/watch?v=-uMrVusnaEg
https://www.youtube.com/watch?v=-uMrVusnaEg
Lidls nya format på nyhetsbrevet är katastrofalt, nu visas bara rubriker på vad som är på kampanj mot tidigare då alla saker i kampanjen visades.
Nu får man klicka på en rubrik och komma till hemsidan för att se artiklarna, då kan man lika gärna strunta i nyhetsbrevet och kolla hemsidan varje vecka.
Nån mer som stört sig på detta?
Nu får man klicka på en rubrik och komma till hemsidan för att se artiklarna, då kan man lika gärna strunta i nyhetsbrevet och kolla hemsidan varje vecka.
Jag fick tidigare nyhetsbreven som mail men nu får jag bara matbladet...jag har försökt anmäla mig till specialerbjudandena igen men inte lyckats...så ja, jag stör mig på hur det fungerar nu...Bezt skrev:Lidls nya format på nyhetsbrevet är katastrofalt, nu visas bara rubriker på vad som är på kampanj mot tidigare då alla saker i kampanjen visades.