E
Skrivet av: Alexander

Läste en hel del om olika system och till slut installerade Sonos i min mammas hus. Hon älskar systemet för att det bara fungerar! Hon vet inte ens hur man kopierar filer i dator men hon klarar av att använda sin mobil och sonos :). Av samma anledning som Fredrik gjorde använde jag 50mm avloppsrör

E
Skrivet av: Gäst

Squeezebox med en squeezebox server på en typ. QNAP nas är modellen. Ladda ner dina mp3'or på nasen och spela upp dom eller webradio.Köp squeeze commander till din andriod lur, Appen som Logitec har suger på andriod. Sonos koster mer än det smakar---

/Gurkan

E
Skrivet av: Gäst

Jo ni behöver förstås en stärkare till SQueezen också finns små rackare som man kan fälla in i taket typ.

E
Skrivet av: helrob

Någon som kollat på Raspberry Pi med Ubuntu eller XBMC som media center? Man borde få en billigt, litet och kraftfullt system - men det kanske blir en del pill...

E
Skrivet av: NoiseMaker

Skulle just skriva om Raspberry-Pi. =) Söker man på "Raspberry Pi multiroom audio" får man en del intressanta träffar.

G
Jag har Sonos med zoner i kök (Play:5), matrum (Connect:Amp + inbyggda takhögtalare) och vardagsrum (Connect + stora golvhögtalare). Rummen ligger i anslutning till varandra. Takhögtalarna låter okej när man sitter vid matbordet och spelar bakgrundsmusik, dvs när man är rakt under högtalarna. De bidrar också till ett fylligare ljud om man spelar alla tre zonerna. Men att bara spela takhögtalarna när man befinner sig i något annat rum låter skräp.

Logitechs squeezebox gick väl i graven för 2-3 år sedan så att referera till den känns lite gammalt?

lt1cobra skrev:
Logitechs squeezebox gick väl i graven för 2-3 år sedan så att referera till den känns lite gammalt?
Själva artikeln är från december 2011, senaste artikelkommentaren som nämner den är från februari 2012. Det är alltså över tre år sedan artikeln skrevs och nästan tre år sedan sista kommentaren angående Logitechs squeezebox. Var vänlig och kolla dateringen innan nästa kommentar.

Demmpa skrev:
Själva artikeln är från december 2011, senaste artikelkommentaren som nämner den är från februari 2012. Det är alltså över tre år sedan artikeln skrevs och nästan tre år sedan sista kommentaren angående Logitechs squeezebox. Var vänlig och kolla dateringen innan nästa kommentar.
Jag såg det innan jag kommenterade. Såg du när den uppdaterades? Kan man avgöra vad som är uppdaterat eller ej i artikeln efter den släpptes? Något nytt borde lagts till kan jag tycka... Om inte annat så kanske något gammalt borde redigerats? Jag är osäker varför gamla artiklar med jämna mellanrum editeras.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.