8 421 läst · 23 svar
8k läst
23 svar
Bra borrmaskin till lägenhet?
Jag körde samma koncept när jag fick min första riktiga lya och antennttaget bara hängde i sladden, köpte en billig trådad slagborr och jag har klarat mig bra med den i betong och metall, trä trä har jag inte behövt borra i.
Köpte kort därefter en skruvdragare.
Även om jag nu 10 år senare köpt 3 borrhammare så skulle jag inte vilja vara utan den nätdrivna slagborren då den är smidig att hålla i när man borrar och den är billig så man behöver inte vara lika rätt om den, men som sagt bäst utan slag till det har man borrhammaren.
En billig slagborr duger bra.
Köpte kort därefter en skruvdragare.
Även om jag nu 10 år senare köpt 3 borrhammare så skulle jag inte vilja vara utan den nätdrivna slagborren då den är smidig att hålla i när man borrar och den är billig så man behöver inte vara lika rätt om den, men som sagt bäst utan slag till det har man borrhammaren.
En billig slagborr duger bra.
Lydde Remnes råd och gick o köpte den där blåa bosch borrmaskinen från XL. Passade även på att köpa borrpaketet. Då detta är min första borrmaskin så behöver jag hjälp med att identifiera borrarna. Det finns tre olika borrtyper med tre olika färger. Vilken underlag använder man dessa borrar till?
Från vänster: betong/tegel, metall och sist trä.phattrance skrev:
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Får jag byta dörrlås till lägenheten?
Bostadsrätt -
Lås till lägenhetsdörr krånglar
Fönster & Dörrar -
Hur sågar ni till tjockt virke och får det planhyvlat om ni snickrar i lägenhet?
Möbelsnickeri -
Snygga till och förbättra lägenhetsdörr
Fönster & Dörrar -
Makita 18V LXT borrmaskin som inte är tillverkad i Kina
Verktyg, Maskiner & Fordon