peternicklas skrev:
Detta brode fungera.[bild]
Jag har gjort på ungefär samma sätt och det fungerar perfekt.
 
depalma skrev:
Har nu fått min klippare och var tvungen att trycka på den för att se vilken version jag hade på mjukvaran.

Filmade och tycker det står "v0.50 06-11-13". Är det en av de senaste versionerna eller bör man skicka iväg den för uppdatering direkt?
Samma som jag har fått efter haft den inne.
 
depalma skrev:
Har nu fått min klippare och var tvung Trycka på den för att se vilken version jag hade på mjukvaran.

Filmade och tycker det står "v0.50 06-11-13". Är det en av de senaste versionerna eller bör man skicka iväg den för uppdatering direkt?

Det är den senaste versionen du har, fick just tillbaks min idag och jag har samma version.
 
Låter ju kanon!.. =)

Bara vänta på bättre väder nu då så man kan få köra igång den.. =)
 
peternicklas
Ja, klipparen började att närma sig dörren så jag har släppt ut den på primiärtur för denna sommaren. Klipper längs med kablen på hemvägen+, lutningskorrigering, vet inte om den har blivit bättre, nya knivar så nu går den riktigt tyst.
Har dock lite spår efter grävning som måste fixas under månaden. Så mycket klippare för så lite pengar=)).
 
  • Gilla
sakora och 2 till
  • Laddar…
Då har min klippare varit ute för första gången. Har bara kört den på auto än så länge men det verkar riktigt lovande.

Tänkte kollu hur ni ställt era klippare kvadratmässigt i inställningarna. Jag har ju ca 650m2 gräs som skall klippas. Ska jag ställa den på 800m2 eller kan den lika gärna stå på 1000m2.

Hur har ni gjort?
 
depalma skrev:
Då har min klippare varit ute för första gången. Har bara kört den på auto än så länge men det verkar riktigt lovande.

Tänkte kollu hur ni ställt era klippare kvadratmässigt i inställningarna. Jag har ju ca 650m2 gräs som skall klippas. Ska jag ställa den på 800m2 eller kan den lika gärna stå på 1000m2.

Hur har ni gjort?
Jag kör min så lite som möjligt i inställningen (dvs efter tomt storleken) och sen jobbar jag med +% när jag ser att den inte hinner med.

Eller startar den manuellt när man bara vill sitta i kvälssolen och titta på det jobb man själv slipper utföra. :)
 
Vilka inköpsstälen finns i år? Såg att Netonnet kommer att ta in den, pris 7990:- Hoppas att alla som säljs har den uppdaterade programvaran. /Börje
 
Börje 51 skrev:
Vilka inköpsstälen finns i år? Såg att Netonnet kommer att ta in den, pris 7990:- Hoppas att alla som säljs har den uppdaterade programvaran. /Börje
Såg den på clas ohlson för 7995:-
 
Köpte min för några veckor sedan på Clas Ohlson. Passade på när dom hade 10% + att jag blev medlem i Club Clas. Detta resulterade i att klipparen totalt gick på 6950:-. Dom har sina 10% kampanjer titt som tätt.

Ett tips!
 
  • Gilla
MeanMike
  • Laddar…
Var inne på Clas Ohlson idag, dom hade en Landroid uppe. Tog dessa bilder, lite förändringar på utseendet är det. Däcken var spetsigare och mjukare, annan färg. Lite annan design på luckan. Version 0.5 på programvaran... ImageUploadedByTapatalk1396367434.212047.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ImageUploadedByTapatalk1396367446.821141.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hmm, sådär ser inte min ut som är köpt för 3 veckor sedan. Silvriga hjul och den gröna och röda knappen är ovanpå. Dock har jag senaste mjukvaran. Detta måste vara något väldigt nytt.
 
anders.josefson skrev:
Var inne på Clas Ohlson idag, dom hade en Landroid uppe. Tog dessa bilder, lite förändringar på utseendet är det. Däcken var spetsigare och mjukare, annan färg. Lite annan design på luckan. Version 0.5 på programvaran...[bild][bild]
Regnsensorerna sitter längre ut ser det ut som. Mina är mer gömda, knappt synbara.
 
slaskankan skrev:
Regnsensorerna sitter längre ut ser det ut som. Mina är mer gömda, knappt synbara.
Hmm, är inte det "Start" och "Power" knapparna man ser där ute till kanten nu då?
 
depalma skrev:
Hmm, är inte det "Start" och "Power" knapparna man ser där ute till kanten nu då?
Det är regnsensorn, start och power sitter under luckan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.