4 355 413 läst · 32 054 svar
4355k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Bytt några Vägguttag och brytare till Eljos renova , detta innebär att om man haft andra brytare innan så måste man även ha med såna där j...à tapetskydd.
Det har även kommit upp lister och andra trädetaljer i ett litet trekantsfönster i ett rum som renoverades till dottern för ca 10 år sedan...... Hon har flyttat sedan dess, men jag hoppas hon blir nöjd nu när det äntligen blev klart.....
Det har även kommit upp lister och andra trädetaljer i ett litet trekantsfönster i ett rum som renoverades till dottern för ca 10 år sedan...... Hon har flyttat sedan dess, men jag hoppas hon blir nöjd nu när det äntligen blev klart.....
Satt in downlight, pottor och dragit elen för dem på vinden, med vänsterhanden
Nu är det bara att vänta på att jag skall få drivare från Kina och att elektrikern skall skruva de fyra sista skruvarna, dock tror jag att jag kommer få svårt att övertala honom att krypa in där jag satt kopplingslådan, men det skall nog gå.
Nu är det bara att vänta på att jag skall få drivare från Kina och att elektrikern skall skruva de fyra sista skruvarna, dock tror jag att jag kommer få svårt att övertala honom att krypa in där jag satt kopplingslådan, men det skall nog gå.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 890 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 890 inlägg
xdigger skrev:
Hmm....ja, du , för mig är lättbetong=siporex och i sådant drar inte dom där skruven skitbra tycker jag. Fasadpluggen känns bättre. I lättklinker/leca är det en annan femma, där sitter dom finemang.
Jag kanske har fel i materialbenämningarna och databladen kanske säger annat, men så resonerade jag.
Jag tänker göra ett test helt klart. Tycker inte plugg sitter speciellt bra heller, svårt att fästa i lättbetong överhuvudtaget!MathiasS skrev: