Enk Projektet skrev:
Har skrivit en "Att göra" lista på småsaker som fixas i vinter....upptäcker att det finns några lister som saknas...;)
...men även några mer tidskrävande saker...bla flytt av modem och omkoppling av en del el...och där saknas verkligen motivationen....:(
Div bättringsmålning också....:thumbdown:
Fick iaf klart med den sista delen av "skorstenen" från köksfläkten...
Är betydligt roligare att skruva bil.... :D
Det är ju inte ett dugg trögt att få dit dom sista listerna när man som vi dessutom har lite roliga bilar som väntar också. :p
 
skalman1 skrev:
Det är ju inte ett dugg trögt att få dit dom sista listerna när man som vi dessutom har lite roliga bilar som väntar också. :p
Haha...just nu vill jag bara skruva....tror listerna får vänta.... ;)
 
Enk Projektet skrev:
Haha...just nu vill jag bara skruva....tror listerna får vänta.... ;)
Aj,aj, snart kommer nog Arge Skickarn på besök.
;)
 
Raceman skrev:
Aj,aj, snart kommer nog Arge Skickarn på besök.
;)
Mmm...då får han nog sätta upp listerna själv....kanske kan hitta på lite annat åt honom också när han ändå är här...;)
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Mmm...då får han nog sätta upp listerna själv....kanske kan hitta på lite annat åt honom också när han ändå är här...;)
Skickar du honom vidare när ni är klara?:D
 
Alfredo skrev:
Skickar du honom vidare när ni är klara?:D
Ja det klart...:) vi får väl göra en lista över vilka som inte har blivit helt klara med sina hus här på BH....antagligen dom som är mer engagerade på detta forum än att bygga klart huset.... ;)
 
  • Gilla
pbengtsson och 5 till
  • Laddar…
Spjuvern
Jag har följt båda dina projekt här på forumet och jag finner egentligen inga ord för hur grymt imponerad jag är! Det är bara att konstatera att man kan komma hur långt som helst med vilja, tålamod och ett helt lastbilsflak med ”jävlarinamma”! Mycket bra jobbat! :)
 
Spjuvern skrev:
Jag har följt båda dina projekt här på forumet och jag finner egentligen inga ord för hur grymt imponerad jag är! Det är bara att konstatera att man kan komma hur långt som helst med vilja, tålamod och ett helt lastbilsflak med ”jävlarinamma”! Mycket bra jobbat! :)
Jag tackar :)
Vilja, tålamod och jävlarinamma är nog mycket bra att ha om man ska hålla på som jag och flera andra här på BH har gjort...Envis, tjurskalle och dålig förlorare tror jag det kan heta också...;)
För min egen del så är det delvis en utmaning....jag bollar även mycket av mina idéer med några som jag litar på är uppriktiga och samtidigt öppna för alt lösningar.....
 
  • Gilla
Marianne Stenström Sahlin
  • Laddar…
Enk Projektet skrev:
Här kommer ett utkast på planlösningen så att det kanske blir lite lättare att förstå vad jag pysslar med.

Det röda är hur dom bef. väggar är placerade
[bild]
Nu har jag ÄNTLIGEN hittat hit och sträckläst dina trådar och jag är sjukt imponerad!
Bara en liten fråga... vilket program använder du för att rita upp planlösningen?
 
Ser ut som om det heter sweet home 3d
 
Sandra Karlsson skrev:
Nu har jag ÄNTLIGEN hittat hit och sträckläst dina trådar och jag är sjukt imponerad!
Bara en liten fråga... vilket program använder du för att rita upp planlösningen?
Hej och tack :)

Hoppas det gav lite inspiration också...
Ang ritprogrammet så har Nino helt rätt :)
 
Kul och se nån som verkligen får något gjort här på forumet!
Finns för många snackare här....
 
Mikael_L
KTM RTR skrev:
Kul och se nån som verkligen får något gjort här på forumet!
Finns för många snackare här....
Hehe.
Jag hoppas du själv inser att det där inlägget binder lite krav på din egen rygg ... :D

Jag väntar med spänning på dina trevliga projekttrådar. (y)
 
T
Mikael_L skrev:
Hehe.
Jag hoppas du själv inser att det där inlägget binder lite krav på din egen rygg ... :D

Jag väntar med spänning på dina trevliga projekttrådar. (y)
Han kanske inte söker bekräftelse:cool:
 
Korvgubbe
Jag brukar säga att jag gillar att få saker gjorda, därför blev jag varken hantverkare eller politiker! (y)
 
  • Gilla
kjf
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.