21 535 läst · 130 svar
22k läst
130 svar
Samköp av Fibaro Z-wave hemautomation
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Jag har samma känsla som på julaftonsmorgon just nu! :wow:
Det låter bra. Bra jobbat!KumlaEkeby skrev:Så nu har jag gått igenom dom offerter vi fick.
Kvar vart två butiker som kommit med samma bra lösning dvs att vi får beställa var och en för sig med en rabattkod!
Båda butikerna känns som dom kan erbjuda en god service och support vilket också är viktigt utöver pris!
Vad det gäller priser så ligger dom rätt så lika, ena butiken har dock lämnat något bättre priser.
Återkommer med mer info under morgondagen!
Tja!
Finns det möjlighet att vara med i upphandlingen? Jag är intresserad av följande:
3st Fibaro Dimmer
2st Wall Plug
4st Aeon Labs 4 i 1 multisensor
Jag skulle även vilja köpa en LaunchPort WallStation och ett fodral för iPad Mini med trådlös
/dennis88
Finns det möjlighet att vara med i upphandlingen? Jag är intresserad av följande:
3st Fibaro Dimmer
2st Wall Plug
4st Aeon Labs 4 i 1 multisensor
Jag skulle även vilja köpa en LaunchPort WallStation och ett fodral för iPad Mini med trådlös
/dennis88
Redigerat av moderator:
Låter ju kanon! Bra jobbat! Lite spännande nu i väntan på resultatetKumlaEkeby skrev:Så nu har jag gått igenom dom offerter vi fick.
Kvar vart två butiker som kommit med samma bra lösning dvs att vi får beställa var och en för sig med en rabattkod!
Båda butikerna känns som dom kan erbjuda en god service och support vilket också är viktigt utöver pris!
Vad det gäller priser så ligger dom rätt så lika, ena butiken har dock lämnat något bättre priser.
Återkommer med mer info under morgondagen!
Ja som det ser ut kommer det bli en rabattkod oavsett vilken av butikerna som kommer med det bästa erbjudandet.Dennis88 skrev:
Så då kommer alla som är intresserade kunna gå in och lägga sina egna beställningar.
Sen hoppas jag som jag sagt tidigare att folk blir nöjda och att dom flesta fullföljer sina beställningar.
Redigerat av moderator:
Får man fråga hur mycket rabatten blev?
Det ligger egentligen helt fel i tiden för mig att investera i hemautomation just nu men om det är tillräckligt god rabatt så kanske jag kan övertyga min fru om att det är bäst i längden att göra det trots allt.
Fast å andra sidan så är det kanske för sent att få hänga på nu ändå?
Det ligger egentligen helt fel i tiden för mig att investera i hemautomation just nu men om det är tillräckligt god rabatt så kanske jag kan övertyga min fru om att det är bäst i längden att göra det trots allt.
Fast å andra sidan så är det kanske för sent att få hänga på nu ändå?
Där ser man, då kan du bortse från mitt PMKumlaEkeby skrev:Ja som det ser ut kommer det bli en rabattkod oavsett vilken av butikerna som kommer med det bästa erbjudandet.
Så då kommer alla som är intresserade kunna gå in och lägga sina egna beställningar.
Sen hoppas jag som jag sagt tidigare att folk blir nöjda och att dom flesta fullföljer sina beställningar.
Började kolla Fibaro-prylar igår och stötte på denna tråden idag. Självklart hänger man gärna på om det går för nu ska det beställas prylar. Vad kommer hända här?
Ser tal om rabattkoder. Blir det personliga, skickas de ut här i forumet eller via PM kanske?
/halvtrög
Ser tal om rabattkoder. Blir det personliga, skickas de ut här i forumet eller via PM kanske?
/halvtrög
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Kontakta KumlaEkeby, det är han som är solen i vårt universum just nu!
Att det skulle bli sånt drag här hade jag inte räknat med !
Å att bli kallad solen i universum av en byggahusare hade jag inte räknat med heller .
Men kul att det är uppskattat.
Det är bara en liten detalj som jag kommenterat till butiken och vill ha svar på först.
Så håll ut imorrn är det nog helt klart.
Hoppas bara att erbjudandet kommer leva upp till era förväntningar!
Å att bli kallad solen i universum av en byggahusare hade jag inte räknat med heller .
Men kul att det är uppskattat.
Det är bara en liten detalj som jag kommenterat till butiken och vill ha svar på först.
Så håll ut imorrn är det nog helt klart.
Hoppas bara att erbjudandet kommer leva upp till era förväntningar!