1 794 849 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Nu har de en kombinerad "grensekatör"/grensåg med teleskopskaft för 129 kronor. Den kändes klart prisvärd och köptes omgående. Ännu ej testad dock.
Även en slägga på 4 kg slank med i korgen. Även denna för 129 kronor. Släggan har någon form av plastskaft. Framtiden lär väl utvisa om detta håller.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Även en slägga på 4 kg slank med i korgen. Även denna för 129 kronor. Släggan har någon form av plastskaft. Framtiden lär väl utvisa om detta håller.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Korvgubbe
Medlem
· Östergötland
· 1 456 inlägg
Korvgubbe
Medlem
- Östergötland
- 1 456 inlägg
Nej, det brukar finnas en avdelning med "non-food" som det heter på branschsnack, där brukar kampanjvarorna ligga.
Lite av Lidls idé är att inte ha något lager alls, det som finns i butiken finns ute synligt för kund.
Lite av Lidls idé är att inte ha något lager alls, det som finns i butiken finns ute synligt för kund.
Korvgubbe
Medlem
· Östergötland
· 1 456 inlägg
Korvgubbe
Medlem
- Östergötland
- 1 456 inlägg
Nej, de butiker som inte är friliggande får naturligtvis anpassa sig efter de befintliga lokalerna. Dock borde de ha samma sortiment, men jag vet att de tidigare har haft problem med leveranser. Då rörde det sig om mat som var annonsvaror där butikerna inte fick de mängder de beställde. Eventuellt kan det vara något sådant som ligger bakom, de få exemplar de hade gick snabbt åt helt enkelt.
Tipsade i Möbelsnickarforumet om ett vaxkit på Lidl:
http://www.lidl.se/cps/rde/SID-1102..._se/hs.xsl/2715.htm?action=showDetail&id=1063
Används för att laga skador i golv och möbler. Jag har köpt och testat - nöjd! Ett fynd för 120:-
http://www.lidl.se/cps/rde/SID-1102..._se/hs.xsl/2715.htm?action=showDetail&id=1063
Används för att laga skador i golv och möbler. Jag har köpt och testat - nöjd! Ett fynd för 120:-