Jag har också fått mailet.
Det blir spännande att se om de får till kompenseringen vid lutning.

Snyggt av dem med denna kostnadsfria tjänst!
 
Hur bar ni er åt för att få mailet? Jag har reggat min för extra garanti, har för mig att jag angav mailadresssen då
 
peternicklas
Kolla spamfiltret
 
Har ni fått något bekräftelsemail efter att ni registrerat er till servicen? Stod att de skulle skicka mail med instruktioner men det har inte jag fått.
 
peternicklas
solvalla skrev:
Har ni fått något bekräftelsemail efter att ni registrerat er till servicen? Stod att de skulle skicka mail med instruktioner men det har inte jag fått.
Jag har inte fått något svar, nu är min ändå på service så de fixar den ändå.
 
solvalla skrev:
Har ni fått något bekräftelsemail efter att ni registrerat er till servicen? Stod att de skulle skicka mail med instruktioner men det har inte jag fått.
Nu har jag fått svarsmailet. Ingen mer info, man ska skicka sin adress så kommer det adresslappar hem.
 
karlelei skrev:
Nu har jag fått svarsmailet. Ingen mer info, man ska skicka sin adress så kommer det adresslappar hem.
Har nån mailet eller mailadressen det är skickat ifrån? Om någon har möjlighet att vidarebefordra det till kainu@live.se så skulle jag vara tacksam
 
Jag mailade supportern och fick ett snabbt svar. De bad mig skicka adressen så skickade de hem en fraktsedel omgående. Har ej anmält mig på hemsidan
 
peternicklas
Fick tillbaka min i fredags. Ska bli intressant och se om det är stor skillnad.
 
Jag har googlat lite, men inte hittat.
Vet vi mer om vad de gjort med klipparen, och vad vi kommer att märka för skillnader?
 
peternicklas
Uppdaterad programvara, rengjord, laddad, nya knivar, testad.
 
Min också åter från service. Såg fin ut, knivar bytta tror även platta där knivarna sitter är bytt... Hittade denna meny, jag kanske bara missat den innan.... Någon annan som hittat något???

ImageUploadedByTapatalk1393094640.534209.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
anders.josefson skrev:
Min också åter från service. Såg fin ut, knivar bytta tror även platta där knivarna sitter är bytt... Hittade denna meny, jag kanske bara missat den innan.... Någon annan som hittat något???

[bild]
Den ser ju helt ny ut!
Borde få tillbaka min i veckan, blir spännande
 
Hej
Jag har tjatat på Indego tråden förra året men i år ska jag skaffa en Landroid M till fritidshuset. Tror den passar där.
Nåt jag bör tänka på?
 
peternicklas
MeanMike skrev:
Hej
Jag har tjatat på Indego tråden förra året men i år ska jag skaffa en Landroid M till fritidshuset. Tror den passar där.
Nåt jag bör tänka på?
Se bara till att den har den senaste uppdateringen. Lägg slingan enligt manualen. Sköt om den och se till så att den trivs. Är den nöjd sköter den sitt jobb(y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.