35 715 läst · 197 svar
36k läst
197 svar
Dem har druckit upp min spreet!!!!
Det där med 99 osv, är väl för att man ska köpa med sig en reklampåse för den sista kronan.
Nej, tacka vet jag utlandresor. Bara lassa in i bilen och åka hem. Slippa gå och skämmas på stan för att man bidragit till statskassan.
Har haft hantverkare i huset så jag var tvungen att säkra barskåpet mot intrång. Verkar ha fungerat.
Blir en skätt kvar till helgen iaf..
Nej, tacka vet jag utlandresor. Bara lassa in i bilen och åka hem. Slippa gå och skämmas på stan för att man bidragit till statskassan.
Har haft hantverkare i huset så jag var tvungen att säkra barskåpet mot intrång. Verkar ha fungerat.
Blir en skätt kvar till helgen iaf..
Redigerat:
Just varit och bunkrar upp.
Snaps: OP, en klassiker
Julöl:Jämtlands Bryggeri, Nils-Oscar, Nynäshamns Mysingen midvinterbrygd, Oppigårds winter ale
Ljus öl: Spendrups premium gold, Eriksbergs
Whisky:Lagavulin 16
Fulwhisky: Famous grouse
Det blir nog bra, men jag fick de sista flaskorna av viss julöl så det verkar gå åt snabbt eller så får de små leveranser.
Snaps: OP, en klassiker
Julöl:Jämtlands Bryggeri, Nils-Oscar, Nynäshamns Mysingen midvinterbrygd, Oppigårds winter ale
Ljus öl: Spendrups premium gold, Eriksbergs
Whisky:Lagavulin 16
Fulwhisky: Famous grouse
Det blir nog bra, men jag fick de sista flaskorna av viss julöl så det verkar gå åt snabbt eller så får de små leveranser.
Redigerat av moderator:
Så här inför julen så kan jag bjuda på ett shoppingtips.
Måndag 23/12 har Bordershop i Puttgarten 20% rea (ej öl) samt att det är sista dagen för 99DKK ToR shoppingbiljetten.
Måndag 23/12 har Bordershop i Puttgarten 20% rea (ej öl) samt att det är sista dagen för 99DKK ToR shoppingbiljetten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Halland
· 4 101 inlägg
Vad är det för biljett som kostar 99DKK? Kollade just på hemsidan och HGB-Puttgarden tor kostar 995 SEK:wow:.
Kan man resa för 99DKK blir det ju en akuttur.
Kan man resa för 99DKK blir det ju en akuttur.
På julafton blir det enbart julmust. Julen är barnens högtid och då släpper jag inte in någonting starkare än lättöl i mitt hus. På nyårsafton kan jag vara lite liberalare men bara lite. Det blir nog bara ett litet glas skumpa och kanske ett par droppar Slivovica.