4 362 409 läst · 32 081 svar
4362k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jämför du äpplen o päron? Är det inte bara en fråga om olika parametrar? Kanske ålder, behov, tidsplaner, intresse, styrning uppifrån you name itKnockOnWood skrev:
Säker på att du gör det s behövs i nuvarande situation - med tanke på piska/ morot
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Tack för de tröstande orden, Kjell_G
Jo, även jag har kanske gjort ifrån mig någorlunda. Nå'n gång för länge sedan
Jo, även jag har kanske gjort ifrån mig någorlunda. Nå'n gång för länge sedan
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
KOW:
Precis så kände jag oxo när jag läste den här tråden på kvällarna, typ när D09 var i farten. Började då fundera på vad man själv fick gjort och det blir ju iaf lite när man har ångan uppe. Skriver mest för min egen skull, bra avrundning på dagen.
Precis så kände jag oxo när jag läste den här tråden på kvällarna, typ när D09 var i farten. Började då fundera på vad man själv fick gjort och det blir ju iaf lite när man har ångan uppe. Skriver mest för min egen skull, bra avrundning på dagen.
Springer runt och luftar element.
Grattis!MathiasS skrev:
Själv sitter jag här och suckar lite tyst för mig själv, bara en anings avundsjuk. Bor bara ca 5 mil norr om stan och här kan vi välja adsl mellan 2 leverantörer. Vi valde den snabbaste, Telia (upp till 8Mbit), vilket innebär lite drygt 5Mbit/s i nedladdningshastighet. och så lär det förbli inom överskådlig framtid...
Kan meddela att elkasetten faktiskt fungerar helt UA efter operationen, trots att den ser ut som kriget.Fotografen skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Du är i gott sällskap Hemmakatten!Hemmakatten skrev:Grattis!
Själv sitter jag här och suckar lite tyst för mig själv, bara en anings avundsjuk. Bor bara ca 5 mil norr om stan och här kan vi välja adsl mellan 2 leverantörer. Vi valde den snabbaste, Telia (upp till 8Mbit), vilket innebär lite drygt 5Mbit/s i nedladdningshastighet. och så lär det förbli inom överskådlig framtid...
Så här ser det ut i civilisationens hjärta, 1,5 mil från Halmstad och Laholm:
Men det räcker ju för det väsentligaste, som att kolla på HyggaBus
Avveckling peugeot 206 påbörjad
Uppstart volvo xc70
Nu skulle man faktiskt kunna skita i o ploga här hemma he he
Men då vet jag vem som åker på o handla, hämta ungar etc varje dag så det är nog ingen bra ide he he
Uppstart volvo xc70
Nu skulle man faktiskt kunna skita i o ploga här hemma he he
Men då vet jag vem som åker på o handla, hämta ungar etc varje dag så det är nog ingen bra ide he he
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg