4 355 867 läst · 32 054 svar
4356k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 890 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 890 inlägg
@mycke_nu: Jag fattar att det inte var den allra roligaste dagen, men titta tillbaka på detta om ett tag och känn er stolta att ni fixade att hantera situationen.
Sen tycker jag personligen att det är lite spännande när det blir "undantagstillståndskänsla" så jag är på ett lite märkligt sätt nästan lite avundsjuk (för mig räckte det att lasta in motorsågen i bilen, jag behövde aldrig ta fram den).
/U
Sen tycker jag personligen att det är lite spännande när det blir "undantagstillståndskänsla" så jag är på ett lite märkligt sätt nästan lite avundsjuk (för mig räckte det att lasta in motorsågen i bilen, jag behövde aldrig ta fram den).
/U
Gick ut tidigt imorse för att kolla eventuella skador mm efter stormandet, allting helt och fint.. till och med soptunnorna stod kvar på sin plats!
Var och handlade Fasadfärg till huset idag, inte klokt att man kan bränna 10000kr på mindre än 10min !!
och då var det ändå 30% rabatt!!
När man ändå hade spenderarbyxona på passade jag på att köpa fler lagerhyllor till källaren samt fynda en betongspårfräs för 299kr
Var och handlade Fasadfärg till huset idag, inte klokt att man kan bränna 10000kr på mindre än 10min !!
När man ändå hade spenderarbyxona på passade jag på att köpa fler lagerhyllor till källaren samt fynda en betongspårfräs för 299kr
Slå ut det på tiden det kommer ta att måla istället så känns det bättreMontören skrev:Gick ut tidigt imorse för att kolla eventuella skador mm efter stormandet, allting helt och fint.. till och med soptunnorna stod kvar på sin plats!
Äntligen flyttat in i mitt nya kontor, a.k.a "Gamla klädgarderoben i källaren på 5 kvadrat". Nymålade putsade väggar, klinker på golvet, grängat tak. Min alldeles egna lya. Känns som att jag flyttat hemifrån på nytt
Inte ett skit gjort i dag.. mycket på jobbet. Men i morrn får det bli röjning i verkstan har ett nytt projekt på gång!
Förskolan stängd idag så jag lassade in ungarna i bilen, lånade ett släp och hämtade ett lass 8-16 kross.
Har ju regnat rätt bra här på västkusten de senaste dagarna så det var måttligt lerigt i grusgropen. Gubbarna skrattade säkert bra åt kontorsfjollan i lågskor som halkade omkring när de kom med sina monsterlastare. 1050 kg fick jag enligt lastargubben, han sa dock att precisionen inte var så bra vid så små slattar! 12 ton tog skopan tydligen. Ett bilsläp känns rätt fjuttigt då!
Spritt ut gruset på min friggebodsgrund. Passade även på att hämta 4 balar cellplast.
Har ju regnat rätt bra här på västkusten de senaste dagarna så det var måttligt lerigt i grusgropen. Gubbarna skrattade säkert bra åt kontorsfjollan i lågskor som halkade omkring när de kom med sina monsterlastare. 1050 kg fick jag enligt lastargubben, han sa dock att precisionen inte var så bra vid så små slattar! 12 ton tog skopan tydligen. Ett bilsläp känns rätt fjuttigt då!
Spritt ut gruset på min friggebodsgrund. Passade även på att hämta 4 balar cellplast.