Nimajneb skrev:
Multimaskinen PMF190 till bra pris [länk] 799kr
Fint pris! Tycker det är få bra erbjudande just nu som är intressanta...

Inget bra pris, men var inne på Hornbach (Fittja) igår och de höll just på att montera upp en ny verktygsvägg med blå Bosch.
Med tanke på deras prisgaranti mot webb butiker så är det mycket intressant :)

Kan även nämna att Woody i Huddinge har hitachi C6SS för 995kr (cirkelsåg). Fick loss den för ca 850kr på Hornbach.

Ica Maxi i Enköping säljer DeWalt D 28139 för 399:-. Tyckte det verkade vara ganska bra pris. Fanns fyra stycken kvar efter jag varit där och nallat. Det fanns också nån mindre bosch skruvdragare för 199:-, vet dock inte vilken modell det var.

Är julas minikompressor något att ha? Ni som har den, vad använder ni den till?

Jag använder min med stor framgång till att pumpa bilar, cyklar, skottkärror samt skjuta dyckert.

Jag har den till mina tryckluftsdrivna dyckertpistoler då jag skall spika lister inomhus. Min "stora" kompressor orkar jag knappt lyfta uppför trappan till övervåningen så den lilla från Jula är jättebra för mig även om den låter nåt väldigt.

Har en polare som har den och han är jättenöjd. Själv kör jag Stanleys remdrivna 3-fas, men den är lite otymplig som dyckertpicka :).

DrBosa skrev:
Själv kör jag Stanleys remdrivna 3-fas, men den är lite otymplig som dyckertpicka :).
Ja jag skulle gissa att den funkar mycket bättre som kompressor! ;):p

• Gilla
DrBosa och 3 till
  • Laddar…
Stefan_Stromberg skrev:
Jag använder min med stor framgång till att pumpa bilar, cyklar, skottkärror samt skjuta dyckert.
Precis samma sak använder jag min till.
Uppskattar att den är smidig att flytta runt på så man slipper en massa tryckluftsslang liggandes varje gång man ska använda den. Mycket lättare att bara ta kompressorn i handen och ställa ner den där den behövs.

Vilken av Stanley och biltema 17637 är att föredra till att pumpa bildäck, dyckertpistolen och blåsa rent rc-bilen med?

Beijer kör mkt nu. Dewalt kombi pkt DCK211S2-QW 1995:- ord. 3745:- mm

Felde; prisgaranti mot webben?... Är det sant? Verkligen?!?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.