17 081 läst · 106 svar
17k läst
106 svar
Appen har slutat fungera
Medlem
· Stockholm
· 433 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Precis som HansR skriver växlar bakgrundsfärgen mellan vit och ljust gul varje gång man nuddar skärmen för att scrolla. Ibland växlar färgen även när man släpper skärmen med fingret. Blir ett mycket störande fenomen när man läser. Skärmdump ger nog inget eftersom den bara har en färg i taget. Plus att jag inte vet hur man gör en sån (Galaxy S)
Medlem
· Västra götaland
· 97 inlägg
Tycker tyvärr appen rasat i funktionalitet sedan det här krånglet startade. Efter uppdatering till senaste versionen är den i stort sett oanvändbar för mig. Jag får hela tiden av- och ominstallera den för att ens få igång den. Surfar i appen - telefonen ringer - efteråt går det inte starta appen. Blir bara svart men inget händer. Allt funkade fint innan den där serveruppdateringen som startade det hela.
Administrator
· Skåne
· 6 536 inlägg
Funkar för mig med. Jag lyckas inte heller få fram flerfärgproblemet. Är flerfärgsproblemet det samma om du skiftar till Dark Mode via Mer > Inställningar?
Nej, med Darkmode blir det inget fladder. Dock fortfarande problemet med att varje gång jag gått direkt från appen till telefon, inkommande mail eller liknande så går det sedan inte att starta appen och jag avinstallera och ominstallera. Sjukt jobbigt = ger snart upp appen. Var inga problem innan senaste uppdateringen av appen.Per Eskilsson skrev: