Nyfniken skrev:
På webben har jag också #34.
Fast jag var i appen :)
 
Appen fungerar inte för mig sen den senaste uppdateringen. Har ominstallerat appen och startat om telefonen två gånger. Har en HTC sensation med sense gränssnitt (orginal). Appen kommer så långt att "bygga hus" loggan visas sen händer inget mer.
 
Hade appen men den försvann under dagen, ladda ner den på nytt och nu fungerar det bra
 
Tor H skrev:
Appen fungerar inte för mig sen den senaste uppdateringen. Har ominstallerat appen och startat om telefonen två gånger. Har en HTC sensation med sense gränssnitt (orginal). Appen kommer så långt att "bygga hus" loggan visas sen händer inget mer.
Skönt att det inte bara är för mig som den krånglar sen uppdateringen.
 
Är det någon uppdatering påväg eller ska jag bita i det sura äpplet och betala för tapatalk istället?...
 
Efter uppdateringen av appen till version 2.4.7.14 på min nexus 7 så har appen slutat att fungera. Den stannar vid svarta sidan med texten byggahus. Jag har provat att avinstallera den men det är fortfarande problem.
 
Även för mig kvarstår problemen om än inte riktigt lika ofta. Det enda som hjälper då är att ominstallera appen eller starta om telefonen.
 
Jag måste ominstallera appen då och då. När jag startar den kommer det upp en svart ruta och sen händer inget mer.
 
Jag har provat att installera om appen utan förbättring.
Någon som har förslag på vad jag ska göra för att få igång den igen eller var man kan få tag på en äldre version.
 
Jag behöver titt som tätt tvinga när appen. Gå in på hantera program och stäng byggahus appen så funkar det igen utan att starta om eller instalera om
 
Man undrar ju om det jobbas på denna fråga eller om det släppts helt. Är ju dött i den här tråden i alla fall...
 
Jag undrar också om det händer någonting. Går det att lägga ut en äldre version som fungerar?
På mobilen har jag första versionen av appen och den har jag aldrig haft något problem med. På Nexus 7'an uppdaterade jag (dum som jag var) en fungerande app till nyaste versionen och efter det fungerar den inte hur mycket jag än försöker få igång den med ominstallationer etc.
 
Jag vill inte vara sån men Tapatalk för IOS har fungerat problemfritt för mig sen dag ett.
 
  • Gilla
jnse
  • Laddar…
Det är kanske Taptalk man ska gå till, men jag har läst i andra trådar att stödet för taptalk ev. är på väg bort och att man måste använda byggahusappen. Någon som vet nått mer om detta?
 
Appen funkar inte för mig heller.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.