Jag har raderat reklaminlägg+ett par svar på det inlägget.

Ska vi ta och gå tillbaka till att istället diskutera klippren i sig... alla ni som köpt klippre nu på sistone, hur uppkever ni årets ugåva ? Ljud, buggar m.m..

Installerar min i helgen,hoppas kunna bjuda på film och omdömen. :)

Ska bli spännande att följa. För egen del så är min bokad men hämtas inte än på 2 veckor p.g.a tid och att det återstår lite "robotanpassningar" före också i trädgården

Läs instruktionen ordentligt och följ alla steg ! Maskinen ska gå ett inlärnings program första gången ... Sedan kan du ta ur minneskortet och göra ändringar i efterhand :) men en kabel ska läggas ner i ytterkant på tomten. Lycka till !

Kembe skrev:
Sedan kan du ta ur minneskortet och göra ändringar i efterhand :)
Kan du utveckla det? Det har jag hittills inte hört talas om, var finns info om det?

M J skrev:
Kan du utveckla det? Det har jag hittills inte hört talas om, var finns info om det?
Vore också intressant att få veta.

Eriksgatan
Precis Kembe. Installerade min Indego i mitten av september 2012 och det var nya intressanta uppgifter du har. Tvärtom så är installationen idiotenkel. Inga program eller minneskort. En installationsprocedur som består i att trycka OK några gånger och samma oavsett form och storlek på tomt. Du har nog skrivit i fel forum. Sök på Huskvarna så kommer du nog rätt.

Hmm annan info jag har fått ... Ska ta reda på fakta ... Återkommer :)

Sorry eller rättare sagt min säljare på Bosch menade nästa generation Indego kommer förhoppningsvis till nästa sommar :) Rätt ska vara rätt mitt fel;-)

Då blir det garanterat 2015....

• Gilla
dennisson
  • Laddar…
instruktionsboken som följde med min var även märkt indego 20,,, Så den blir nog snarlik

Kembe skrev:
Sorry eller rättare sagt min säljare på Bosch menade nästa generation Indego kommer förhoppningsvis till nästa sommar :) Rätt ska vara rätt mitt fel;-)
Så du menar att nästa generation klippare går från enligt Eriksgatan "idiotenkel" till enligt din ÅF "väldigt komplicerad". Ingen bra utveckling :rolleyes:

Pappersmannen skrev:
instruktionsboken som följde med min var även märkt indego 20,,, Så den blir nog snarlik
Indego 20 är ingen större skillnad mot Indego 10 enligt manualen, endast någon mer funktion. Framför allt ingen högre kapacitet eller så.

Hej från Österbotten.

För ett år sen kontaktade jag Bosch här i Finland angående Indego och frågade
bl.a. om det kommer nån större modell. Det skulle det, med dubbla batterier och klara 2000m2. Fråga igen nu ett år senare om det blir av och det är på gång sa han. Eventuellt till hösten eller nästa vår. De skulle själva bli presenterade årets nyheter denna vecka så då borde dom få det bekräftat :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.