1 160 885 läst · 6 151 svar
1161k läst
6,2k svar
Bosch Indego 10 robotklippare
Administrator
· Skåne
· 7 851 inlägg
Jag har raderat reklaminlägg+ett par svar på det inlägget.
Installerar min i helgen,hoppas kunna bjuda på film och omdömen.
Läs instruktionen ordentligt och följ alla steg ! Maskinen ska gå ett inlärnings program första gången ... Sedan kan du ta ur minneskortet och göra ändringar i efterhand men en kabel ska läggas ner i ytterkant på tomten. Lycka till !
Eriksgatan
Besserwisser
· Sverige
· 869 inlägg
Eriksgatan
Besserwisser
- Sverige
- 869 inlägg
Precis Kembe. Installerade min Indego i mitten av september 2012 och det var nya intressanta uppgifter du har. Tvärtom så är installationen idiotenkel. Inga program eller minneskort. En installationsprocedur som består i att trycka OK några gånger och samma oavsett form och storlek på tomt. Du har nog skrivit i fel forum. Sök på Huskvarna så kommer du nog rätt.
Då blir det garanterat 2015....
instruktionsboken som följde med min var även märkt indego 20,,, Så den blir nog snarlik
Så du menar att nästa generation klippare går från enligt Eriksgatan "idiotenkel" till enligt din ÅF "väldigt komplicerad". Ingen bra utvecklingKembe skrev:
Hej från Österbotten.
För ett år sen kontaktade jag Bosch här i Finland angående Indego och frågade
bl.a. om det kommer nån större modell. Det skulle det, med dubbla batterier och klara 2000m2. Fråga igen nu ett år senare om det blir av och det är på gång sa han. Eventuellt till hösten eller nästa vår. De skulle själva bli presenterade årets nyheter denna vecka så då borde dom få det bekräftat
För ett år sen kontaktade jag Bosch här i Finland angående Indego och frågade
bl.a. om det kommer nån större modell. Det skulle det, med dubbla batterier och klara 2000m2. Fråga igen nu ett år senare om det blir av och det är på gång sa han. Eventuellt till hösten eller nästa vår. De skulle själva bli presenterade årets nyheter denna vecka så då borde dom få det bekräftat