98 566 läst · 415 svar
99k läst
415 svar
Synpunkter / erfarenheter på Hargassner vedpanna
Blev kontaktad av företaget som skulle återkomma med ny offert då garanti och leveransinfon gällde flispannor.
Kul att dom läser på forumet
Kommer få en ny offert i dagarna som jag ser fram emot
Så offerten lägre upp kan vi bortse ifrån, kommer även förtydliga på det inlägget att det är en felaktig offert
Kul att dom läser på forumet
Kommer få en ny offert i dagarna som jag ser fram emot
Så offerten lägre upp kan vi bortse ifrån, kommer även förtydliga på det inlägget att det är en felaktig offert
Låter vettigt. Om du bor i Gbg-området kanske vi skulle slå oss ihop. Måste ju billigare installation om de gör fler installationer här nere samtidigt.
Får du den nya offerten nedbruten så att du vet hur mycket du får betala för tankarna tex?
Får du den nya offerten nedbruten så att du vet hur mycket du får betala för tankarna tex?
Låter som en bra ide att samköra om det blir den pannan.
Fick info från nibe att min frånluftpanna klarar inte att hålla isär systemen och kommer själv att jobba mot att värma allt tills dess att elpatronen behövs. Först då tar den vedvärmen Det försämrar mitt uttag rejält ur vedpannan känns det som.
Samtidigt behöver jag något för ventilationen och det skulle nog skena iväg om man skulle byta det systemet också.
Ska vet vad man kan hitta för vettig lösning och räkna hem systemet.
Fick info från nibe att min frånluftpanna klarar inte att hålla isär systemen och kommer själv att jobba mot att värma allt tills dess att elpatronen behövs. Först då tar den vedvärmen Det försämrar mitt uttag rejält ur vedpannan känns det som.
Samtidigt behöver jag något för ventilationen och det skulle nog skena iväg om man skulle byta det systemet också.
Ska vet vad man kan hitta för vettig lösning och räkna hem systemet.
Du kan kasta ut niben o sätta in typ en sån härD09 skrev:
http://ventilationstema.se/franluftsflakt/6458-flaktwoods-jbdd-01-1-2-85-l-s-3-st-anslutningar.html
Det brukar inte skilja så mycket i pris mellan olika storlekar men lite blir det ju alltid. Sedan kan inte jag köra så små tankar utan måste köra väsentligt större. Jag har väldigt gott om plats i källaren för tanken i alla fall och det är ju positivt.D09 skrev:
Har fått nya offerten men företaget har begärt att den skall hållas mellan säljare och kund så jag kan tyvärr inte lägga upp denna här.
Det tidigare felaktiga offerten har företaget också begärt att den ska tas ned så jag får kontakta moderator ang detta.
Det tidigare felaktiga offerten har företaget också begärt att den ska tas ned så jag får kontakta moderator ang detta.