slacker skrev:
Snyygt Skalman!

Jag har minsann suttit 6 timmar med att rita på bygglovet - En farstukvist vill vi minsann ha! :S Puh, snart klar...
Tack tack. :)

Ah, farstukvist är trevligt!

Idag har jag fogat kaklet och monterat badrumsmöbeln, sedan började min skadade disk i ryggen att göra sig påmind så jag blev tvungen att ge mig.
Men jag kunde testa lyset i allafall, är lös kabel nu men ska ju bli fast installation sedan.

• DSCN0981.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Totem
  • Laddar…
Ola78
Måste säga att det var ett väldigt snyggt kakel, vad är det för märke på det?

Klinker i tvättstuga och badrum. Känns lite i ryggen:rolleyes:

Ola78 skrev:
Måste säga att det var ett väldigt snyggt kakel, vad är det för märke på det?
Jag tror det står "El Barco" på kartongen, svårt att se.

Köpt hos Stuvbutiken i Karlstad för 89:- m2. :)

Ola78
skalman1 skrev:
Jag tror det står "El Barco" på kartongen, svårt att se.

Köpt hos Stuvbutiken i Karlstad för 89:- m2. :)
Åh, det var inget farligt pris. Nu bor jag ju en bit från Karlstad men får väl kolla i butikerna här och se om de har det märket för ett liknande pris.

Har sågat och spikat upp hålkälslister i sovrummet och sedan spacklat och slipat (jäkla snickerispackel till att vara hårt) spikhål och skarvar.

Ola78 skrev:
Åh, det var inget farligt pris. Nu bor jag ju en bit från Karlstad men får väl kolla i butikerna här och se om de har det märket för ett liknande pris.
Saken är den att Stuvbutiken ofta köper upp partier med produkter som har utgått eller av annan anledning "blivit över", så den pallen jag plockade av är kanske den sista som finns. :S Så jag köpte lite extra för att ha som reserv.

Ola78
Vad synd:( då får jag väl försöka hitta något liknande för det var jäkligt snyggt kakel tycker jag.

Ola78 skrev:
Vad synd:( då får jag väl försöka hitta något liknande för det var jäkligt snyggt kakel tycker jag.
Jag sökte lite på nätet och upptäckte att Kakeldaxgruppen säljer El Barco, så det kanske finns ändå. :)

Ola78
skalman1 skrev:
Jag sökte lite på nätet och upptäckte att Kakeldaxgruppen säljer El Barco, så det kanske finns ändå. :)
Tackar för tipset, får kolla det i morgon. John Blund börjar knacka på axeln:)

Idag har det murats väggar i Leca i källaren. Hälften klart idag, andra halvan imorgon. Makita 3070 är min bästa vän just nu!

Har mätt upp mängden panel till huset för att kunna beställa hem till påsk.
Avslutade kvällen med en stund i badtunnan. :)

Monterat våtrumsgips i tvättstugan, spacklat och dragit EKK-kabel.

Måste säga att stålreglar är ett tramsigt påfund och jag kommer i framtiden göra allt för att INTE behöva använda skiten igen.

Satt upp en fototapet på min sons nya rum.

• 004.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.