5 257 läst · 106 svar
5k läst
106 svar
Vad surfar ni med?
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 587 inlägg
Jobbsurf: 100% Mac
Slösurf (typ, nu): 80% iPad, 15% Mac, 5% iPhone
Slösurf (typ, nu): 80% iPad, 15% Mac, 5% iPhone
Mestadels stationärburken hemma, Solaris 10. Är jag ute och reser blir det antingen laptop med WinXP eller minilaptop med någon Linux i, minns inte vilken på raken.
Du sårar mig. Jag är äldre än dig och klarar utöver det ovan, bråka med hustrun för att hon hackar hundben med Global knivarTyresö skrev:
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 inlägg
Nästan uteslutande en macbook Air, såväl till jobbsurf som till "hänga på byggahus" Vissa små undantag görs via en kass HTC mobil.
hp mini fruns står oftast i närheten. 75% (ubuntu)
Stationära 25% (win)
men blir en surfplatta så man får vara i fred med surfandet. ska kopplas upp mot trådlösa högtalare och ha väggfäste. ska hänga i vardagsrummet och köra spotify/webradio när man inte surfar. (10")
Stationära 25% (win)
men blir en surfplatta så man får vara i fred med surfandet. ska kopplas upp mot trådlösa högtalare och ha väggfäste. ska hänga i vardagsrummet och köra spotify/webradio när man inte surfar. (10")
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 587 inlägg
Vi surfar här med 3 st laptops, jag en Thinkpad, frun och sonen varsin HP...
vi kopplar upp våra "Vistamaskiner" mot Telia 24mbit inkl, bredbandstv... Funkar kanon... Jag har en skaplig burk som jag ska köra in UBUNTU på, ha den i garaget och köra trådlöst mot vår teliarouter....
Sen använder jag såklart min Iphone 4 att surfa med... både hemma och i lastbilen och varhelst jag är...... Funkar alldeles utmärkt det oxå.....
vi kopplar upp våra "Vistamaskiner" mot Telia 24mbit inkl, bredbandstv... Funkar kanon... Jag har en skaplig burk som jag ska köra in UBUNTU på, ha den i garaget och köra trådlöst mot vår teliarouter....
Sen använder jag såklart min Iphone 4 att surfa med... både hemma och i lastbilen och varhelst jag är...... Funkar alldeles utmärkt det oxå.....