Idag så dök nedanstående ruta upp när jag surfade runt på forumet.
Två saker stör mig:
1) Jag HATAR när det poppar upp rutor på websiter som jag måste klicka bort
2) Det står ingenstans att de samarbetar eller jobbar på uppdrag av byggahus.se
Kan vi slippa sådanahär distraktioner i framtiden?
Två saker stör mig:
1) Jag HATAR när det poppar upp rutor på websiter som jag måste klicka bort
2) Det står ingenstans att de samarbetar eller jobbar på uppdrag av byggahus.se
Kan vi slippa sådanahär distraktioner i framtiden?
Du kan ju "stänga av" popupp funktionen på din dator.
Underligt, för jag har ingen popupp varken på denna sida eller någon annan.
Ah, du menar så, inte en vanlig popupp alltså. Ja isf kan det ju vara bra att det står något om ett eventuellt sammarbete med webbsidan den poppar upp på.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Vi håller på att uppgradera demografiundersökningen som vi gjort vid två tidigare tillfällen. I oktober 2008 och februari 2010. Undersökningen är inställd så att den bara ska dyka upp hos var 20e användare. Säg till om den blir för störande.
Har råkat ut för denna.Per Eskilsson skrev:
Störande? Ja.
Det blir absolut ett NEJ när man inte vet vem som har beställt undersökningen. Fast nu vet jag...
Administrator
· Skåne
· 7 842 inlägg
Nej då. Fram till i går hade 3385 hjälpt oss och svarat på enkäten. Jag håller med om att det är otydligt vem som är avsändare till enkäten. Det är för att vi har hoppat på ett gratis-verktyg för att göra undersökningen. Det är dock många sajter som använder sig av den här undersökningen och om du inte har rensat bort dina cookies så kommer den inte upp igen om du redan har svarat på undersökningen på en annan sajt.
Och ärligt. Med tanke på allt man faktiskt får "gratis" (fluppar p g a att man förstås delvis "betalar" genom att titta på reklam) på den här sidan så kanske man kan kosta på sig att hjälpa till genom att svara på en undersökning. Skulle tro att det var så de andra 3384 (förutom jag) som svarade på undersökningen också tänkte.
Jag har fått upp den fyra gånger på två dagar ....
Ok. "till"Per Eskilsson skrev:
Den där rutan får jag klicka bort 2-3 ggr varje gång jag går in och kollar om det har kommit något intressant.
På ett ungefär så innebär det kanske att jag in i 4-5 av delforumen och öppnar 5-6 trådar eller så.
Har inga popup-rensare eller något sådant heller.
Men den har nog förvisso inte kommit idag? Är det slut nu?
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Nu har jag inaktiverat enkäten. Säg till om den fortsätter att dyka upp.