hahalj
hahalj: [citat] Oj! Tack! 🙂
58 svar · 8,5k läst
·
Keiller
Keiller: [citat] Scrolla uppåt i tråden
105 svar · 9,8k läst
·
Hep
Hep: Tackar. Jag har nog en bit kvar tills jag är helt klar i huvudet, då jag satt en bra stund och grubblade över det där att jag skulle behöva någon byggrätt för att fixa golvet.
315 svar · 19,0k läst
·
T
twoody: Kontaktade happyfuffycloud. [citat] Frågade sponsorer om hur många produkter dom säljer på deras hemsida. Svar vi har 58 olika produkter som vi säljer. Så nästa tävling ha gärna rätt svar, blir lite pinsamt när det blir helt fel.
82 svar · 7,9k läst
·
MathiasS
MathiasS: [citat] Kul! Morsan hälsar och tackar - jag får återkomma med en liten funktionsrapport i lämplig tråd när vi fått prylen på plats!
100 svar · 8,0k läst
·
I
isomac: [citat] 1. Bra sugförmåga och lång räckvidd på sladden är viktiga egenskaper för mig. 2. En barnfamilj på 6 personer i villa med hektisk vardag är ett bra stresstest för en dammsugare.
139 svar · 12,1k läst
·
U
Ulrika M.M: Då var tävlingen avslutad! Ni var verkligen många som var sugna på detta fina kit från Husqvarna - stort tack för alla tävlingsbidrag och motiveringar! 😊 Kammar hem vinsten idag gör @Farstatjej90 med inlägg #4. Vinsten kommen skickas till dig direkt från Husqvarna. Stort grattis till dig och lycka till med trädgårdsarbetet!🥳🍂☀️🌳
198 svar · 10,9k läst
·
UlrikaSpg
UlrikaSpg: Nu är det snart dags att ställa in grästrimmern för vintern. Vann Husqvarna-trimmern i tävlingen och efter att ha låtit den tjänstgöra hela sommaren har jag inget negativt att säga om den. Den fungerar mycket bra och är lätt att jobba med. Min tomt är lite kuperad så jag uppskattar de steglösa inställningsmöjligheter som finns beträffande skaftlängd och handtagets placering.
122 svar · 12,5k läst
·
lundstrr
lundstrr: [citat] Tuffa skandinaviska förhållanden! Våran gamla låda som hängde där då vi köpte huset, har både målats över med en schaskig stil. För att inte tala om skev så det läker in både regn och snö på vintern, och paket kan man ju bara glömma att dom får in i postlådan.
71 svar · 7,4k läst
·
F
Fideliox: Nu står den på plats, fylld med ruttna äpplen och gräsklipp. Återigen, tack! 😻
107 svar · 9,3k läst
·
A
andyv: Varför jag ska vinna: Tja, utöver de myriarder av löv som vi har från alla ekar, björkar, kastanjer, lönnar, ädelkastanj, valnöt, tulpanträd och allt annat :-D är det perfekt att städa häststall och ytterförråd med. Perfekt Blåskraft för det vi ska ha maskinen till. 7,2N
113 svar · 8,2k läst
·
K
Kaosmorsan: [citat] 1. Barack Obama 2. Flera av våra barnbarn älskar att bygga med Lego och det här skulle vara perfekt att ha som ett projekt som alla kunde bygga på när de är hos oss.
95 svar · 12,0k läst
·
L
Liljo38: Åh, roligt, jag som typ aldrig vinner något alls 🤗 Och så mycket enklare mitt jobb kommer att bli☺ ☺️
38 svar · 6,1k läst
·
A
atomlab: Tjoho! Tror faktiskt det är först gången som jag vinner något "riktigt" förutom 60kr på Triss och någon t-shirt på midsommarängen. Detta skall bli riktigt roligt att installera. 🙏
115 svar · 15,2k läst
·
E
etompau: Har kört med maskinen i badrummet, den funkar perfekt att suga upp vatten på kakel på vägg och golv. Ett drag över ytan och det blir närapå helt torrt.
82 svar · 7,3k läst
·
Anna_H
Anna_H: [citat] Åh, tack så jättemycket! Hoppas jag hittar min hammock nu då!
86 svar · 12,7k läst
·
Sebbe_art
Sebbe_art: [citat] Jeeeeej👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼🥰🥰 Tack så mycket för vinsten och jag önskar er alla en riktigt glad midsommar
47 svar · 6,4k läst
·
Orientexpressen
Orientexpressen: Vad bra : ) Huvudsaken är att det blir rätt till slut. Vi är ju bara människor och människor gör fel.
30 svar · 4,3k läst
·
D
Dabber: Åh! Tack så mycket! Grabben vart mycket glad Nu lär vi inte ha några problem att klara oss
32 svar · 4,9k läst
·
pacman42
pacman42: [citat] Tackar! Jag ser fram emot att använda detta!
89 svar · 7,4k läst
·
S
stabur: [citat] Tack! Jag var nyfiken på hans motivering.
315 svar · 23,5k läst
·
T
tobben87: [citat] @Ulrika M.M Tack så jättemycket! Jag ser verkligen fram emot fina kanter i trädgården och mindre blåsor i mina händer av ogräsjärnet. :) Tack maskinklippet.se för sponsringen av den fina vinsten!
188 svar · 10,9k läst
·
R
Robban8: [citat] Men gud vad glad jag blev nu. TACK!! :)
40 svar · 4,3k läst
·
M
Mseli: Ha! Jag som ”aldrig” vinner, verkligen roligt, slangen ska pryda min terrass istället för den otroligt fula historien som sitter där nu :)
145 svar · 9,2k läst
·
H
Hedlund8: Grattis!! Tänkte själv just skriva för att delta. Då jag sitter ute på en is med en skruvdragare som just brann upp.
231 svar · 14,2k läst
·
TheGrayLady
TheGrayLady: [citat] Googla på rosa maskros, ska man ha maskrosor så är dessa lätt ett val ;)
67 svar · 6,9k läst
·
N
nataliatell: På Skogshögskolan/SLU. Har haft svårt att hitta bra näring till växterna och är nyfiken på att testa Blomstra.
32 svar · 3,3k läst
·
M
moxyzimba: Lånebelopp Har ärv en stor gammal kåk (mindre herrgård) från 1800talet som kräver totalrenovering för el, va /avlopp ytor som ska målas/tapetseras, nya badrum mm. Mycket gammal "skit" kvar från förra ägaren som hade samlarmani men ej städmani. Skytteltrafik till återvinningsgården och städa rent vartefter. Har börjat, men känner ett jättebehov av en rejäl grovdammsugare, som
54 svar · 5,6k läst
·
H
Harald Blåtumme: Ja det var verkligen en trevlig överraskning, tackar för vinsten! Hoppas den här konstruktionen visar sig hålla betydligt längre än tidigare tygtakskonstruktioner. Givetvis ska man ha i minnet att det inte är en permanent lösning som kan stå ute när det stormar och snön bygger upp last men det löser sig på något vis.
156 svar · 11,7k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.