Spännande! Har vi fått en svensk Grey Gardens?
 
3,9 miljoner...OK om det hade varit en trevlig tomt...men detta är ju ett kedjehus med en tomt på endast 386 m2, varav 192 m2 är byggnad!

Hur gör man ens när ett kedjehus måste rivas? Man kan ju inte direkt bygga vad man vill på tomten!

Fy för att vara kedjehusgranne med en sådan där...man måste ju vara konstant orolig för fukt/skadedjur m.m. :thumbdown:
 
3,9millar för ett satans ruckel på en yta som min infart.... Tror faktiskt att ingen kan ha så få indianer i sin kanot att man köper de.
 
  • Gilla
Enolf och 1 till
  • Laddar…
Lutte,

Man måste ha i beaktande att detta är på Lidingö, ett av Sveriges mest attraktiva områden att äga hus på. Om du har en infart lika stor som berörd tomt kunde du säkert räkna med både 10 och 15 miljoner för en tomt motsvarande din på Lidingö...obeaktat vilket skick ditt hus är i. Så galet är det med fastighetspriserna här i Stockholm.
 
G
En hus på samma väg ligger ute för 5,2 miljoner. Det är också i originalskick, fast mycket mer välbevarat, och ganska så mycket mindre. Skulle tippa på att detta skulle ha utgångspris på 6-7 miljoner om det var i toppskick... Ska bli intressant att se vad det går för!
 
Skulle det råka brinna då slipper köparen kostnaden för att köra bort allt skräp!
 
Hade det legat i mina trakter kunde jag ha gett 100k och tagit det som en utmaning att tömma, renovera och få snyggt igen
 
nissenhj skrev:
Skulle det råka brinna då slipper köparen kostnaden för att köra bort allt skräp!
Får ju hoppas ingen är så dum när det gäller ett kedjehus.
 
Lutte skrev:
3,9millar för ett satans ruckel på en yta som min infart.... Tror faktiskt att ingen kan ha så få indianer i sin kanot att man köper de.
Det finns flera riktnummer som betalar det.....:rolleyes:
Går det bra med en så liten infart?
 
Redigerat:
Budgivningen är igång...4,1 miljoner är det uppe i nu!! :eek: Hittills är det sju stycken som varit med i budgivningen...som startade på 2,5 miljoner. Helt makalöst...:x
 
Redigerat:
Om jag har förstått det rätt så var det någon som sa något om att...
- Lantisar är dummare än Stockholmare.

:banghead:
 
Priserna är så höga för att så många "lantisar" vill flytta dit...:p Det här är dock helt sjukt...nu är högsta bud 4,25 millie!
 
  • Gilla
twoody och 1 till
  • Laddar…
Jag är adam och lidingö är paradiset! Köööp!!
 
  • Gilla
Krilleman
  • Laddar…
Krilleman
Jag som stolt lantis unnar absolut någon 08:a detta fina objekt!

Jag kan bara instämma i Nils82:s resonemang: köööööp
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.