373 läst · 4 svar
373 läst
4 svar
Zaptec Go, mobilbyte
Hej igen....
Har i dagarna bytt mobil, Iphone till nyare Iphone. Zaptecappen flyttade med fint vid överföringen, men jag kan inte få till funktionaliteten i den nya mobilen. Har försökt med alla möjliga trix men går bet hela tiden. Har någon något tips att komma med? Måste jag tex avinstallera uppkopplingen i gamla mobilen först?
Har inte flyttat över simkortet än. (Har dock wifi kontakt med laddboxen) Kan det vara problemet?
Tackar på förhand
Gladiolus
Har i dagarna bytt mobil, Iphone till nyare Iphone. Zaptecappen flyttade med fint vid överföringen, men jag kan inte få till funktionaliteten i den nya mobilen. Har försökt med alla möjliga trix men går bet hela tiden. Har någon något tips att komma med? Måste jag tex avinstallera uppkopplingen i gamla mobilen först?
Har inte flyttat över simkortet än. (Har dock wifi kontakt med laddboxen) Kan det vara problemet?
Tackar på förhand
Gladiolus
Redigerat:
Bytte mobil i våras (Android), inga bekymmer.G Gladiolus skrev:Hej igen....
Tackar på förhand
Gladiolus
Testa att flytta över simkortet även om det inte borde påverka.
Har du testat av installerat om appen?
Är gamla telefonen avslagen då du försöker få det att funka?
Svar: Nej, nej. Vill inte äventyra att tappa kontrollen helt. Kan ju styra med gamla mobilen i nuläget.FredrikR skrev:
Undring: "Inga bekymmer"..... Gick du igenom typ "Installera produkt" eller liknande, eller funkade det utan några extra åtgärder?
Klicka här för att svara