Kingcool skrev:
Vet inte om det tagits upp tidigare men Landroid 2.0 plockade hem denna sommarens robotgräsklippartest på Aftonbladet mot bla. Bosch, Husqvarna och Gardenaklippare :)
Hittar inte testet...har du någon länk?

Anders
 
Kingcool skrev:
Vet inte om det tagits upp tidigare men Landroid 2.0 plockade hem denna sommarens robotgräsklippartest på Aftonbladet mot bla. Bosch, Husqvarna och Gardenaklippare :)
Hittar inte heller. Det är inte förra årets test du menar (som kostar pengar)? http://www.aftonbladet.se/tester/article18869224.ab
 
mg765 skrev:
Hittar inte heller. Det är inte förra årets test du menar (som kostar pengar)? [länk]
Det är jag som inte är uppmärksam nog.. Sorry!
 
R
Uppdaterat till 0.92F nu, passade även på att spola av underredet. Massor med gräs

Hoppad de löser mina dagliga stopp.
 
Hur är det nu. Fungerar den senaste uppdatering som den skall? Tänkt uppgradera länge, men eftersom flertalet haft problem med att den inte startar upp sig har jag dragit på det.
 
AfrooDite skrev:
Hur är det nu. Fungerar den senaste uppdatering som den skall? Tänkt uppgradera länge, men eftersom flertalet haft problem med att den inte startar upp sig har jag dragit på det.
Har du WG794E så har en del problem med avstängningar i laddningsstationen. Jag har det t ex.
Det ska vara en uppdaterad programvara på väg inom kort, så jag hade nog väntat lite till på den.
 
  • Gilla
AfrooDite
  • Laddar…
Skicka ner den så byter dom kretskortet i laddstationen , det avhjälpte min.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Får man spola av den under?
 
Martin84 skrev:
Får man spola av den under?
Inte om man följer manualen ! Vatten och elektronik är ju faktiskt normalt ingen bra kombination! :eek:
 
Ryssi skrev:
Uppdaterat till 0.92F nu, passade även på att spola av underredet. Massor med gräs

Hoppad de löser mina dagliga stopp.
0.92F ? Till vilken maskin?
 
HasseTeknik skrev:
Inte om man följer manualen ! Vatten och elektronik är ju faktiskt normalt ingen bra kombination! :eek:
Då tål den inte regn i heller!
 
Öppen elektronik UNDER ett paraply går bra, men att spruta underifrån är en helt annan sak !

Det beror naturligtvis på hur konstruktionen ser ut och nu står det i manualen att det inte bör ske, så jag antar på goda grunder att de som gjort designen vet varför de skrivit så !
 
Redigerat:
Har uppgradetrat min VG790E till 0,92 och fungerar klockrent efter det.
 
R
WG794 2013. Dvs en 2.0

Ska se om han står still nånstans när jag kommer hem.

Efter 0.72 har den ballat ur o får stopp dagligen. Är rätt trött på klipparen faktiskt. Ställer sig mot fasta hinder o säger fångad.

Den är väl lika skyddad undertill som ovanifrån. Är ju typ IPX4 klassad

Va så mkt gräs i framkant av klipparen så jag spolade bort de. Hoppas de va de som orsakade alla stoppen
 
R
Den hade stannat, fångad enligt display.

Provade starta o låta den köra på foten. Stanna direkt med fångad som meddelande.

Nån givare verkar kass. Är så trött på skiten nu. Varit inne 2-3 ggr hos supporten tidigare.

Hur är de med reklamation alternativt kräva en ny maskin tror ni?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.