peternicklas
torben5247 skrev:
Hej
Jeg har frågat den danske support om version 0,64, men support svarer at 0,64 kun er for de nye versioner af landroid.
kan du give os model nummer på din landroid?
På forhånd tak.

mvh
Torben5247
Vad jag vet så finns inte den nya versionen på marknaden.
 
Fortfarande ingen uppdatering via deras hemsida. Skulle ju komma i Januari, någon ny info?
 
Programmeringen fungerar enligt instruktion men "uppträdandet" i zonerna förbryllar.Jag kommer att testa dessa procentsiffror som inte verkar stämma eller så tänker jag helt fel.Jag lade ner en extra kabel och delade av tomten som jag med en brytare för hand lägger om till hel eller halv tomt som har fungerat bra.
 
Ny versionen låter klart spännande! Är på jakt efter en klippare och de verkar ju prismässigt ligga bra, redan på de sidor som preliminärt lagt upp det.

Konstigt att inte mer officiell information går ut nu precis innan säsongen drar igång.
 
Låter ju lovande!
 
Hej o man vill underhålls ladda batteriet, hur gör man då? bb.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hanquist skrev:
Hej o man vill underhålls ladda batteriet, hur gör man då? [bild]
Plugga in roboten i laddstationen :)
 
På Vinter förvaring så det går ej.
 
Jag tog in laddstationen i garaget inför vintern.
Har ställt den på golvet och gjort en kort slinga runt klipparen och sedan ställt den på laddning några ggr nu under vintern.
 
Tyvärr ej den platsen och sedan är kabeln till stationen nergrävd....
 
Hej
Har 700-750m2 gräsmatta.
Vad skiljer mellan: LANDROID 2 1000M2, och LANDROID2 800M2 ? Samma klipptid, laddtid, klippbredd när man jämför spec. (kollat på giz.se) Nu skiljer det ju bara 750kr mellan maskinerna, men vilken skulle ni ta?
 
  • Gilla
puttman
  • Laddar…
Nu är snart våren här och jag ska komplettera med lite avgränsningakabel. Vilken skulle ni rekommendera mig?
 
Redigerat:
  • Gilla
skoog84
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.