Yes!!!
Tack Spjerne!
Hade för mig jag hade sett något om det men lyckades inte hitta rätt.
Nu står den och laddar så fint så.
 
  • Gilla
Spjerne
  • Laddar…
peternicklas
henrik_aldermo skrev:
Har tänkt köpa en Landroid till våren och ser att det finns en ny U-modell som tydligen ska ha ultraljudssensor och App-stöd. Någon som vet mer?

[länk]
[länk]
Jag har på sensommaren fått lite info om denna maskin. Dock så har det varit knapphändigt men några av de synpunkter som vi har framfört ska finnas i denna uppdaterade M. Just denna info har jag inte fått sprida därav lite kryptiska svar på vissa frågor.
 
Kommer det komma några fler uppdateringar med förbättringar till detta årets modell då?
 
peternicklas
Kingcool skrev:
Kommer det komma några fler uppdateringar med förbättringar till detta årets modell då?
Du menar våra från 2014. Ja det kommer en uppdatering i januari. Ska laddas hem via deras hemsida.
 
  • Gilla
AfrooDite och 2 till
  • Laddar…
peternicklas skrev:
Du menar våra från 2014. Ja det kommer en uppdatering i januari. Ska laddas hem via deras hemsida.
Trevligt!

Hört något om vad som kommer i den?:)
 
peternicklas skrev:
Jag har på sensommaren fått lite info om denna maskin. Dock så har det varit knapphändigt men några av de synpunkter som vi har framfört ska finnas i denna uppdaterade M. Just denna info har jag inte fått sprida därav lite kryptiska svar på vissa frågor.
Spännande. Hört nåt om eftermonteringskit? ;-)
 
  • Gilla
solbadaren
  • Laddar…
peternicklas
Hawkai skrev:
Spännande. Hört nåt om eftermonteringskit? ;-)
Nej, inget om det. Tror inte det är möjligt, såvida man inte byter merparten av kretskorten, men jag vet inget.
 
peternicklas skrev:
Nej, inget om det. Tror inte det är möjligt, såvida man inte byter merparten av kretskorten, men jag vet inget.
Det var mer önsketänkande från min sida men har inga större förhoppningar :)
 
peternicklas
Hawkai skrev:
Det var mer önsketänkande från min sida men har inga större förhoppningar :)
Kostar inget att fråga. Ring supporten när det börjar bli lite varmare.
 
peternicklas skrev:
Du menar våra från 2014. Ja det kommer en uppdatering i januari. Ska laddas hem via deras hemsida.
Nu är snart Januari slut. Hört något mer om uppdateringen?
 
Jeg har spurgt den danske importør om version0.64.
De svarer mig at version 0.64 kun passer til de nye modeller som kommer i år.

mvh
Torben5247
 
peternicklas
torben5247 skrev:
Jeg har spurgt den danske importør om version0.64.
De svarer mig at version 0.64 kun passer til de nye modeller som kommer i år.

mvh
Torben5247
Får vi snart reda på. Jag kunde fått 0.72 till min och den skulle passa enligt utvecklaren av programmet.
 
Martin Krafft skrev:
Fick tillbaka min från service nu, version 0.64 installerad.
Hej
Jeg har frågat den danske support om version 0,64, men support svarer at 0,64 kun er for de nye versioner af landroid.
kan du give os model nummer på din landroid?
På forhånd tak.

mvh
Torben5247
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.