Vi ska bygga hus till hösten och sitter nu med stomofferten och pendlar mellan att beställa westcoast windows eller Traryd fönster. De ligger lika i pris så prismässigt spelar det oss ingen roll men skulle behöva hjälp gällande kvalité, garanti och andras erfarenheter. Vad ska vi välja och varför?

Redigerat:
Hade valt tvärtom. Helt annan konstruktion. Där hela ytterdelen är helt i aluminium och inte bara beklädd.

• Gilla
Boan
  • Laddar…
Röstar för westcoast.

• Gilla
Boan
  • Laddar…
Röstar Traryd

Med vänlig hälsning, fremax

B
Westcoast. Har satt in några såna och de är verkligen genomtänkta.

De är ju normalt dyrare än tex Elit, så kan du få dem till samma pris som Traryd är det inget att tveka på. Lite som att få en merca till priset av en folka...

Hej
Jag har några fönster som är westcoast och är nöjd. Inte haft några problem med dem.

• Gilla
Boan
  • Laddar…
B Boan skrev:
Westcoast. Har satt in några såna och de är verkligen genomtänkta.

De är ju normalt dyrare än tex Elit, så kan du få dem till samma pris som Traryd är det inget att tveka på. Lite som att få en merca till priset av en folka...

Ja, vi säger väl så.. om du jämför A-class med Phaeton så kanske det stämmer.

B
fremax fremax skrev:

fremax fremax skrev:

Haha, nja. Snarare en S klass med en passat

1 123abc skrev:
Jag hade valt Traryd fönster som är väl etablerat på marknaden och många är nöjda med traryd om du söker efter det på forumet.
[länk]
[länk]
Men många är även nöjda med Westcoast windows.
[länk]
[länk]
I vilken butik fick du bättre pris på Westcoast än på Trarydfönster?

• Gilla
Boan
  • Laddar…
A Annaonym skrev:
I vilken butik fick du bättre pris på Westcoast än på Trarydfönster?
Jag förstår inte din kommentar till mitt inlägg, hur kom du fram till den slutsatsen?

1 123abc skrev:
Jag förstår inte din kommentar till mitt inlägg, hur kom du fram till den slutsatsen?
Ursäkta blev fel, jag skulle svara trådskaparen, och det akulle stått samma (inte lägre) pris.

Vi har bara lyckats hittat Westcoast till avsevärt högre priser än Traryd.

J Jlundm skrev:
Vi ska bygga hus till hösten och sitter nu med stomofferten och pendlar mellan att beställa westcoast windows eller Traryd fönster. De ligger lika i pris så prismässigt spelar det oss ingen roll men skulle behöva hjälp gällande kvalité, garanti och andras erfarenheter. Vad ska vi välja och varför?
Jag ställde en fråga till dig ovan (som hamnade fel).

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.