Hittade ett vitrinskåp som vi bestämde vi oss för, dock väntade vi en aning för länge så det slutade att tillverkas!! Har sökt med ljus & lykta efter något liknande, ngn som har en liten idé eller ett tips på en snarlik möbel? Alla tips & ideér mottages varmt:)

http://www.voicefurniture.com/images/content/interior/living2_3.jpg

Sen om det är någon som har ngn idé på svarta fönsterlampor? Har kollat Jotex, Ellos mm, men inte hittat något som faller mig i smaken direkt.

Tack på förhand!!

Tackar tackar, trodde inte det fanns en "mini" utav slim, har bara sett den i den större storleken. Ska åka o kika på de mindre, tusen tack!

Tusen tack kloka_elin!! Har hittat en åf bara 5 min ifrån mitt hem, dit ska jag imorrn!! Tack än en gång!

Hoppas att du hittar en och att den passar!
/Elin

A
Gick till ÅF för Kontinentmöbel idag för att höra mig för litegranna om vitrinskåpet, frågade om man inte kunde få frostat glas istället, men det gick tyvärr inte. Lurar på om man ska ta kontakt med ngn glasmästare(?) och se vad det skulle kosta och byta ut glasen?

Anna_Robban: Är tyvärr inte särskilt fiffig av mig, önskar jag vore det dock;) Ska åka till Boconcept och ta mig en titt! Tack snälla för länken!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.