Hej,

Någon som handlat av virkedirekt.se?

Bra kvalitet på virket? etc?

//Johan

Jag har handlat i stort sett allt virke till stugbygge, bra pris bemötande. Inga konstigheter med kvaliteten enligt min bedömning.

• Gilla
Ropit och 1 till
  • Laddar…
Har oxå handlat panel & trägolv dock ej packat upp ännu. Kan återkomma imorgon , såg fint ut vid första anblick. Löste transport själv.

O Optimisten2016 skrev:
Har oxå handlat panel & trägolv dock ej packat upp ännu. Kan återkomma imorgon , såg fint ut vid första anblick. Löste transport själv.
Hämtade du själv eller annat transportbolag? Ska ha det till Stockholm så transporten blir en stor kostnad.....

Han löste transport till Stockholm billigt , så hämtade en jag känner upp det i stockholm på sin maskintrailer. Fick äntligen hem det igår:cool:

• Gilla
Johan Enander
  • Laddar…
Panelen är 240mm bred och 28mm tjock. Är riktigt nöjd änsålänge , Golvet jag beställde var 2a sortering men var mycket bra skick/kvalite på.

• Trave med ny, bred träpanel lagrad utomhus, med synlig träfiberstruktur.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ny träpanel staplad utomhus, visar tjocklek och bredd i naturligt ljus.
    Skapa konto
  • Staplar av ljus träpanel i olika storlekar på pallar utomhus nära en sjö, visande god kvalitet trots andra sortering.
    Skapa konto
O Optimisten2016 skrev:
Panelen är 240mm bred och 28mm tjock. Är riktigt nöjd änsålänge , Golvet jag beställde var 2a sortering men var mycket bra skick/kvalite på.

Härligt att höra :)

Guld med såna här trådar, för både producent (om de är vettiga) och konsument.
Gör att man vågar beställa när man inte har möjlighet att åka och kika själv.

• Gilla
Ropit
  • Laddar…
en 45x220 kostar 25kr/metern där. det låter för bra för att vara sant

ByggPajken ByggPajken skrev:
en 45x220 kostar 25kr/metern där. det låter för bra för att vara sant
Det är det också, du måste ringa för att få dagsaktuella priser

Priserna ser samma ut som när jag handla 2020 i augusti…

Raskus Raskus skrev:
Det är det också, du måste ringa för att få dagsaktuella priser
ok, sen har dom fått massa dåliga reviews om att dom inte levererar som dom lovat

ok , ingen aning tyckte dom var seriösa men löste egen frakt. Dom skicka det till sthlm enligt ök så hämta en kompis upp det. Priserna är ex moms på sidan och fick reda på det när jag la beställningen. Finns ju sågverk lite varstans bara kontakta närmasta och kika pris. Jag är nöjd iaf

• Gilla
Raskus och 1 till
  • Laddar…
O Optimisten2016 skrev:
ok , ingen aning tyckte dom var seriösa men löste egen frakt. Dom skicka det till sthlm enligt ök så hämta en kompis upp det. Priserna är ex moms på sidan och fick reda på det när jag la beställningen. Finns ju sågverk lite varstans bara kontakta närmasta och kika pris. Jag är nöjd iaf
okej så bra, Sen betalar man väl först när man fått varorna?

ByggPajken ByggPajken skrev:
okej så bra, Sen betalar man väl först när man fått varorna?
Jag fick en faktura på 30 dagar om jag minns rätt , men han ringde och frågade om jag kunde betala in tidigare och det gjorde jag för hade redan fått hem allt. Är du skeptisk så köp inte där kika med nått sågverk närmare dig om det finns. Ha en trevlig dag

• Gilla
ByggPajken
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.